آیا دولت رئیسی می تواند ورزش کشورمان را از فسادها نجات دهد

انتظار می رود سکان هدایت ورزش کشورمان بدست چهره های ورزشی، تحقیق بررسی کامل چرخش گردش هزینه های مالی طی دو سال گذشته در ورزش کشورمان، خانه تکانی اساسی در همه فدراسیونهای ورزشی الزامی است.

به گزارش راه شلمچه، یکی از مهمترین انتظارات مردم از دولت دکتر رئیسی مبارزه با انواع فسادها و تبعیض بی عدالتی ها و تبانی در چرخش گردش ورزش کشورمان است که عامل اصلی همه فسادها مدیران دولتی در ورزش آنهم بنام تیم داری به شمار می روند.


 در لیگ ها از اعتبارات بیت المال به بهانه گرم کردن تنور رقابت های داخلی بسترسازی فساد انجام می شود که امید است دولت رئیسی در اولین گام به واگذاری تیم های سرخ آبی به بخش خصوصی ممنوعیت تشکیلات دولتی در تیم داریها، شفافیت مالی در همه قراردادهای حرفه ای، حاکم نمودن انظباط و نظم قانون در همه چرخش ورزش کشور، بکارگیری مدیران جوان ارزشی پاکدست را در دستور کار قرار دهد.


در سویی دیگر انتظار می رود سکان هدایت ورزش کشورمان بدست چهره های ورزشی، تحقیق بررسی کامل چرخش گردش هزینه های مالی طی دو سال گذشته در ورزش کشورمان، خانه تکانی اساسی در همه فدراسیونهای ورزشی الزامی است.


البته باید متذکر شویم توجه به زیرساخت ورزش کشورمان، احیاء ارزش های پهلوانی در ورزش، روشن شدن تکلیف چگونه رفتار با ورزش کاران اسرائیلی، تعیین حد و اندازه مالی مدیران باشگاهها در قرارداد با بازیکنان و مربیان داخلی و خارجی، توجه به ورزش استانها، زیرساخت امکان ورزشی استانها بخصوص استانهای همچون مازندران که گل سرسبد ورزش کشورمان است نیز میتواند به شکوفایی بیش از پیش ورزش ما کمک نماید.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار