سخنی با دبیر جوان هیات کشتی مازندران:

ارائه آمار اشتباه نشان دهنده ضعف شما است!

وفایی نژاد گفت: اینکه گفته شده در هیات جدید بانک اطلاعاتی از مربیان در حال جمع آوری است نیز بسیار تعجب آور است.

به گزارش راه شلمچه، شعبان وفایی نژاد کارشناس و پیشکسوت ارزنده کشتی کشور در جمع خبرنگاران ورزشی مازندران در خصوص اظهارات اخیر دبیر هیات کشتی مازندران گفت: بنده طی 30 سال گذشته در تمامی ادوار و با تمامی روسای هیات کشتی استان در بدنه اصلی هیات همکاری کرده و از تمامی اتفاقات و رویدادها در هیات کشتی باخبر هستم.



در رابطه با مصاحبه فرزاد فعلی دبیر جوان و جویای نام هیات کشتی مازندران که جانشین بزرگانی چون غلامرضا نوری زاده و اسدالله رضایی شده لازم است نکاتی را اعلام نمایم که قطعا در آینده برای ایشان مثمر ثمر خواهد بود. ایشان طی مصاحبه خود اعلام داشت که تعداد 7 هزار ورزشکار کشتی گیر در استان مازندران در حال حاضر مشغول به فعالیت هستند که بنده با قاطعیت اعلام میکنم که این آمار کذب محض است. در ابتدای سال جاری هیات پزشکی ورزشی مازندران تعداد ورزشکاران ساماندهی شده در رشته کشتی را نزدیک به 12 هزار نفر اعلام نمود که اعلام آمار اشتباه توسط عوامل هیات باعث ایجاد شبهات در جامعه کشتی خواهد شد.



وفایی نژاد گفت: اینکه گفته شده در هیات جدید بانک اطلاعاتی از مربیان در حال جمع آوری است نیز بسیار تعجب آور است؛ همه اهالی کشتی به خوبی می دانند که در پایان هر سال همه هیات ها در سراسر استان آخرین آمار و اطلاعات مربوط به مربیان و داوران فعال را در قالب سی دی به انستیتو فدراسیون کشتی ارسال می کنند پس در نتیجه این اتفاق جدیدی نیست که ایشان با افتخار از آن یاد کرده و آن را دستاوردی مثبت برای هیات تلقی می نماید.



مسئولین جدید الورود هیات کشتی مازندران نباید از سکوت روسا و عوامل اسبق هیات کشتی سو استفاده کرده و بجای دادن آمار اشتباه و مصاحبه های بی مورد و خطا به فکر تشکیل و برگزاری کلاس های آنلاین ارتقا و دانش افزایی برای مربیان و داوران در سطح استان باشند که تا به امروز ناتوان از این امر بوده اند.



وفایی نژاد در پایان اظهارات خود گفت: عسکری محمدیان و فرزاد فعلی در این مدت اندک به اندازه تمام ادوار گذشته در هیات کشتی مازندران مصاحبه کرده و عکس یادگاری گرفته اند و بهتر است از امروز به جای اینگونه رفتارها و شوی تبلیغاتی و نمایشی به فکر رفع مشکلات عدیده کشتی در استان باشند و زمینه ایجاد اتحاد را در بین اهالی کشتی مازندران فراهم نمایند که البته تا این لحظه به هیچ وجه در این مورد موفق نبوده اند.



محمدیان باید بداند که اینکه از سوی اصحاب رسانه و بزرگان کشتی مازندران نقدی به عملکرد وی و عوامل هیات وارد می شود به هیچ وجه از روی کینه و غرض نبوده و می تواند جلوی بسیاری از تحرکات اشتباه و تصمیمات نادرست وی را گرفته تا حاشیه جدیدی برای کشتی مازندران ایجاد نگردد.


راه شلمچه هرگونه اظهار نظر از سوی دبیر هیأت کشتی مازندران و توضیحات وی را جهت شفاف سازی نقد منتشر شده محفوظ و در همین رسانه منعکس خواهد کرد

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار