امیدی:

ارزنده ترین کار مجلس، تشکیل سریع دولت در شرایط حساس منطقه ای بود

عضو شورای مرکزی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، با بیان اینکه "مجلس به ایده وفاق ملی عمل کرد"، گفت: رای اعتماد قاطع امروز مجلس به وزاری پیشنهادی نشان داد، هدف نماینده ها کمک به دولت و رفع معضلات کشور است و همچنین با توجه به وضعیت متشنج منطقه، تشکیل سریع دولت جدید یک امر ضروری و باید انجام میگرفت.

"حسین امیدی"، عضو شورای مرکزی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی راه شلمچه،در مورد رای اعتماد به کابینه دولت گفت: نماینده های مجلس نشان دادند دنبال کمک و تعامل با دولت هستند و مهمتر اینکه مجلس در شرایط کنونی با توجه به شرایط حاکم منطقه ای و جهانی امروزی، جهت حل مشکلات مردم و خروج از حالت انفعال به ویژه پس از ترور ناجوانمردانه شهید اسماعیل هنیه و ضرورت خونخواهی این شهید، ارزنده ترین کار ممکن را انجام داد.

وی افزود: با توجه به وضعیت متشنج منطقه، تشکیل سریع دولت جدید یک امر ضروری بود که باید انجام میگرفت.

این فعال سیاسی سپس با اشاره به روی کار آمدن دولت جدید و  تعامل ایران با کشورهای جهان، بر اهمیت تبارشناسی، تمدن شناسی،  جامعه شناسی، روانشناسی، آیین شناسی، سنت شناسی، دین شناسی، فرهنگ شناسی و مطالعه عمیق تحلیلی پیشینه ی تاریخی دوستان، شرکاء، رقبا و خصمها جهت برقراری روابط علمی‌تر و واقع بینانه تر پایا با همسایگان، کشورهای منطقه، جهان اسلام و سایر کشورهای جهان تاکید کرد.

قائم مقام سیاسی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی ادامه داد: بدون شناخت کامل از سایر کشورهای منطقه و جهان نمیتوان در راستای پیشبرد اهداف نظام و مردم ایران گام برداشت و نتیجه تعاملات و مذاکرات با دیگر دولت ها الزاما ثمربخش نخواهد بود.

از این نقطه نظر، امیدی افزود: که حاصل مذاکرات دوحه قطر ما بین حماس به نمایندگی از محور مقاومت و محور صهیونیستی و عادی سازان و سازشکاران منطقه را به نفع مردم مظلوم فلسطین ارزیابی  نمی شود و دلیل آن را ساختار فکری  مادی و پلید شیطانی و ریشه وجودی صهیونیستها از بدو تاریخ تاکنون اعلام کرد.

وی در خاتمه تصریح کرد: صهیونیست ها به چیزی جز قتل عام و نسل کشی مسلمانان و سلطه بر منطقه راضی نمی‌شوند و این مطلب در قرآن به صراحت بیان شده است. لذا مذاکرات دوحه با شکست مواجه خواهد شد.

انتهای پیام//

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار