ظهره وند در گفتگو با راه شلمچه:

تایید و یا عدم صلاحیت وزرای پیشنهادی به یک کمیسیون منتهی نخواهد شد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با بیان اینکه هدف نماینده های مجلس تعامل و همکاری با دولت است گفت: در مسیر انتخاب وزاری پیشنهادی همه دیدگاه ها و نگرش ها مد نظر قرار خواهند گرفت.

"ابوالفضل ظهره وند"، نماینده مردم تهران، اسلامشهر، ری و شمیرانات، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی راه شلمچه در مورد جزئیات برسی صلاحیت وزاری پیشنهادی دولت چهاردهم خاطر نشان کرد: در حال حاضر کمیسیونهای متعدد با همه افراد معرفی شده، یک یا دو نشست برگزار می کنند که این جلسات ساعت 8 صبح آغاز و تا 20 شب ادامه دارد.

وی افزود: در این جلسات برنامه های افراد، عملکرد گذشته آنها، داشتن سابقه و نوع دفاعی که از خود دارند مورد توجه قرار می گیرد.

«نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی این را نیز اضافه کرد، که خروجی هر کمیسیون با کمیسیون دیگر تداعی داده می شود و اینگونه نیست، اگر وزیری از کمیسیون مربوطه رای اعتماد و یا  عدم رای اعتماد گرفت، کار برای او تمام شده باشد. بلکه هدف این است که بیشترین سطح همکاری با دولت را داشته باشیم و کمک کنیم دولت قوی و کار آمد تشکیل گردد.»

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در پاسخ به سوالی مبنی بر نظر او در مورد صلاحیت "عباس عراقچی" بعنوان رئیس دستگاه دیپلماسی کشور، گفت: با مصوبه اخیر مجلس نماینده ها نمی توانند تا هفته آینده هیچ گونه اظهار نظری درباره وزاری پیشنهادی دولت داشته باشند، اما نکته ای که حائز اهمیت می باشد این است که خانه ملتی ها در مسیر پیشرو، دیدگاه رئیس جمهور و مهمتر ملاحظه های مقام معظم رهبری( بعنوان معیارهای کلی) در مورد افراد را در نظر خواهند گرفت.

انتهای پیام//

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار