تغییر محل برگزاری دیدار ایران و قطر

فدراسیون فوتبال ایران به دلیل اختلال در پروازها، میزبانی مشهد از دیدار تیم ملی با قطر را لغو کرد. 

به گزارش راه شلمچه، حامد مؤمنی درباره لغو میزبانی مشهد برای دیدار تیم ملی فوتبال ایران با قطر اعلام کرد: تا صبح امروز که امیر مهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال، گفت‌وگویی انجام داد، همه شرایط برای برگزاری مسابقه در مشهد مقدس مهیا بود. از مسئولان استانداری خراسان رضوی، فرمانداری مشهد و تولیت آستان قدس تقدیر می‌کنم که برای آماده‌سازی میزبانی اقدامات مؤثری انجام دادند. در روزهای اخیر فدراسیون نامه‌ای مبنی بر شرایط میزبانی به AFC و فیفا ارسال کرده و توضیحات جامعی ارائه داده است. همچنین شب گذشته تیم ملی نوجوانان که برای اردو به قطر رفته بودند، با یک پرواز خارجی به ایران بازگشتند.

مؤمنی افزود: نکته کلیدی این است که در روزهای اخیر، برخی پروازها با مشکلاتی مواجه شده‌اند. فیفا در نهایت خواسته تا برای اطمینان از رسیدن timely حریف، داوران و ناظران به محل برگزاری مسابقه، از فدراسیون فوتبال ایران خواسته تا تا ساعت ۱۴ روز آینده پیشنهادات خود را درباره مکان جدید میزبانی اعلام کند. ما در حال ارزیابی گزینه‌ها هستیم و منتظر رسیدن پرواز تیم ملی به تاشکند هستیم تا با ملاحظات لازم، تصمیم نهایی را با امیر قلعه‌نویی اتخاذ کنیم. وضعیت فنی نیز در این بحث از اهمیت بالایی برخوردار است.

معاون دبیرکل فدراسیون با تأیید خبر مهر در خصوص «واکنش فدراسیون فوتبال به تصمیم AFC/سه پیشنهاد برای دیدار با قطر»، یادآور شد: در حال حاضر سه گزینه پیش رو داریم. اولین گزینه این است که محل بازی رفت و برگشت با قطر تغییر کند و بازی رفت در دوحه برگزار شود و در عوض، بازی برگشت در تهران در تاریخ ۱۵ خرداد انجام شود. گزینه دوم، سفر تیم ملی قطر به تاشکند است که مزایای خاص خود را دارد، از جمله آشنایی تیم ملی با شرایط جوی ازبکستان و کاهش تعداد سفرها.

مؤمنی ادامه داد: سومین گزینه میزبانی در دبی است. اکنون در انتظار فرود ایمن تیم ملی در تاشکند هستیم تا جمع‌بندی نهایی را به اطلاع مردم و رسانه‌ها برسانیم. نیاز است که شرایط را به‌طور جامع مورد بررسی قرار دهیم. اولویت ما مسائل فنی است. باید نظر کادرفنی را هم در نظر بگیریم تا اطمینان حاصل کنیم بازیکنان در بهترین شرایط به میدان بروند. به امید خدا، تا فردا تصمیم‌گیری نهایی انجام و به اطلاع مردم عزیز خواهیم رساند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار