لیگ قهرمانان اروپا؛

جشن قهرمانی بایرن مونیخ در پرتغال

شاگردان هانسی فلیک با تک گل کومان موفق شدند مقابل پاری سن ژرمن به پیروزی برسند و جشن ششمین قهرمانی خود در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را در لیسبون پرتغال به پا کنند.

به گزارش راه شلمچه، تیم‌های فوتبال پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ در چارچوب فینال لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۳:۳۰ روز یکشنبه در ورزشگاه دالوژ پرتغال به مصاف هم رفتند. قضاوت این بازی بر عهده دنیل اورساتو از کشور ایتالیا بود که در نهایت بارین مونیخ با نتیجه یک بر صفر بر تیم پاری سن ژرمن غلبه کرد و قهرمان اروپا شد.

در دقیقه 59 بازی سانتر زیبای جوشا کیمیچ به کومان رسید و او هم با یک ضربه زیبا توپ را به گوشه دروازه پاری سن ژرمن و دور از دستان ناواس فرستاد و گل پیروزی بخش را به ثمر رساند.

حاشیه‌ها

* نیمار فوق ستاره برزیلی پاریس سن ژرمن پیش از شروع بازی با همراه داشتن یک بلندگوی بزرگ وارد ورزشگاه شد که مورد توجه عکاسان قرار گرفت.

* تیری آنری ستاره سال‌های نه چندان دور آرسنال از پاری سن ژرمن پیش از فینال و درخواست این اسطوره از نیمار و امباپه: "بچه‌ها حالا وقتشه، جام را به فوتبال فرانسه برگردونید.

* در دقیقه 25 بازی ژروم بواتنگ مدافع بایرنی‌ها دچار مصدومیت شد و نیکلاس زوله به جای وی به میدان آمد تا تعویض اول بازی خیلی زود برای شاگردان فلیک صورت گیرد.

* در واپسین لحظات نیمه نخست، کینزلی کومان درون محوطه جریمه پاریس سن ژرمن سرنگون شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار