حبیب الله بور بور، درگذشت خیر مدرسه ساز «هاشم سلیمی آشتیانی» را تسلیت گفت

رئیس مجمع خیرین کشور، به مناسبت رحلت خیر مدرسه ساز" هاشم سلیمی آشتیانی" پیامی صادر کرد.


به گزارش راه شلمچه: "حبیب الله بور بور"، رئیس مجمع خیرین کشور در پیامی، ضایعه در گذشت "هاشم سلیمی آشتیانی" را به خانواده  معزز و معزای این فقید خَیّر تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

وَ بَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُون

خبر اندوهناک آسمانی شدن چهره ماندگار و خیّر نیکوکار و وارسته عرصه مدرسه‌سازی، «جناب آقای هاشم سلیمی آشتیانی» موجب تأثر و تألم خاطر فراوان اینجانب شد.

گنجینه وجود خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار آموزش و پرورش، خیر کثیری است که همواره آثار و برکات زیادی برای نظام تعلیم و تربیت و میهن عزیزمان داشته است.

باور از دست رفتن نیکوکاری مردم دوست و وطن پرست، سخت است او که چراغ امید و شوق به زندگی را در فرزندان این مرز و بوم برافروخت، او که در مدیریت و اجرا، مرد میدان‌های سخت و بزرگ بود و در همدلی با مردم و خیرین سنگ صبوری مهربان و با صلابت با پذیرش اراده و مشیت الهی، این ضایعه تلخ و غم بار را به بیت مکرم آن مرحوم ، دوستان و یارانش، بخصوص جامعه فخیمه خیرین مدرسه ساز تسلیت عرض نموده و از پیشگاه خالق متعال علو درجات برای آن یار سفر کرده و صبر و شکیبایی برای بازماندگان مسألت دارم.»

بی‌شک تلاش‌های خالصانه و خدمات شایسته و ماندگار زنده‌یاد سلیمی در ساخت بیش از ۲۰ مدرسه و یاری ساخت ۲۰۰ مدرسه خیرساز بود، که هیچ‌گاه از خاطر نخواهد رفت و ثمرات، خیرات و آثار اخروی فراوانی برای وی در پی خواهد داشت.

ضمن ابراز همدردی، این ضایعه بزرگ را به خانواده معزز و معزای این فقید سعید، تسلیت می‌گویم و از خداوند رحمان برای آن مرحوم، رحمت واسعه و غفران الهی مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام//

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار