دیدگاههای استراتژیکی کارشناس تراز اول کشتی مازندران

از آنجایی که تا آغاز رویداد المپیک کمتر از 3 ماه زمان باقی مانده و کشتی گیران درجه 1 موفق به کسب سهمیه شده بودند، عملا مسابقات آسیایی و گزینشی با حضور کشتی گیران درجه 2 و 3 برگزار شد که البته این امر از شایستگی دلاور مردان ما چیزی کم نمی کند.

به گزارش راه شلمچه، شعبان وفایی نژاد مربی و پیشکسوت کشتی مازندران در حاشیه نشست انجمن پیشکسوتان کشتی در شهرستان ساری دقایقی با خبرنگار ما همکلام شد که خلاصه این مصاحبت به شرح زیر است.



وفایی نژاد ضمن تبريک به جامعه کشتی کشور بخصوص مازندرانی ها که کشتی در خون آنها جریان دارد گفت: به هیچ عنوان نباید غرور کاذب از نتایج قهرمانان مان در مسابقات گزینشی و قهرمانی آسیا و جام بین المللی در بلغارستان گریبانگیرمان شود. چون از آنجایی که تا آغاز رویداد المپیک کمتر از 3 ماه زمان باقی مانده و کشتی گیران درجه 1 موفق به کسب سهمیه شده بودند، عملا مسابقات آسیایی و گزینشی با حضور کشتی گیران درجه 2 و 3 برگزار شد که البته این امر از شایستگی دلاور مردان ما چیزی کم نمی کند.



وی در ادامه در خصوص ناکامی کشتی کشورمان در کسب کرسی در آسیا گفت: این اتفاق نامبارک از ناتوانی، ناکارآمدی و عدم ارتباط مسئولین ارشد کشتی کشور با سران اتحادیه جهانی کشتی نشعت می گیرد و ابدا نباید موفقیت کشتی ایران در کسب کرسی توسط فدراسیون گذشته را زیر سوال ببریم چون بزرگان گذشته قطعا شایستگی و لیاقت داشته اند. معرفی عباس جدیدی قهرمان پر آوازه کشورمان جهت کسب کرسی در آسیا گاف بزرگ کشتی ما بود با علم به اینکه ایشان سابقه دوپینگ داشت.



اما وفایی نژاد در رابطه با حال و هوای اینروزهای کشتی استان هم چنین گفت: با توجه به تغییر و تحولاتی که طی چند ماه اخیر در تفکرات عسکری محمدیان بوجود آمده و همچنین شناختی که وی نسبت به اعضای هیات و رفتارهای دشمنان دوست نمای خود پیدا کرده است، در آینده نزدیک شاهد تغییر و تحولاتی در هیات و محدود کردن اختیارات بسیاری از افراد که از صداقت و رفاقت محمدیان سو استفاده کرده و در حال یکه تازی می باشند و خود را مدیر در سایه کشتی مازندران می دانند، خواهیم بود.



وی در پایان تذکری هم به رئیس هیات کشتی داد و گفت: شایسته است عسکری محمدیان به این امر واقف باشد که در تمامی موضع گیری های هیات کشتی که رسما در سايت و یا کانال خبری هیات اعلام می شود، فقط و فقط این رئیس هیات می باشد که بیانیه صادر می کند نه افراد دیگر. امیدواریم قهرمان المپیک و جهان بتواند حدود اختیارات بعضی از افراد در هیات کشتی را مشخص و به نگاه ویژه ای به مربیان سازنده کشتی مازندران نسبت به دیگر مربیان داشته باشد که انگیزه آنها در پرورش قهرمانان سازی کم نشود.



این پیشکسوت اهل رسانه در خاتمه از تلاش های حسن رنگرز در ایجاد فضایی آرام بمنظور بازگشت اتحاد و وفاق به کشتی استان قدردانی کرد و خاطر نشان ساخت باید از علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی نیز تشکر ویژه کرد که با توجه به بودجه اندک فدراسیون عملکرد قابل قبولی را ارائه کرده است.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار