شعار هواداران استقلال علیه سمیعی و شهریاری در پیش بازی

تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن اصفهان در هفته هشتم لیگ برتر به مصاف هم رفتند؛ حضور بازیکنان مصدوم و اعتراض هواداران استقلال به مسائل مدیریتی از حواشی این دیدار بود.

به گزارش راه شلمچه، در دیدار هفته هشتم لیگ برتر فوتبال کشور، تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن اصفهان از ساعت 18:30 امروز (جمعه) در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم رفتند. حواشی این بازی به شرح زیر است:

روزبه چشمی و ابوالفضل جلالی که به دلیل مصدومیت نتوانستند در این مسابقه شرکت کنند، با وجود این در کنار تیم خود حاضر بودند.

برخی از بانوان هوادار استقلال نسبت به کنار گذاشته شدن سیدحسین حسینی از سوی مسئولان باشگاه انتقاد کردند، زیرا این دروازه‌بان به دلیل مسائل انضباطی در این دیدار غایب بود.

وقتی محمدرضا خالدآبادی به عنوان دروازه‌بان اصلی استقلال برای گرم کردن به زمین وارد شد، از سوی هواداران مورد تشویق فراوان قرار گرفت.

هواداران استقلال همچنین بارها علیه احمد شهریاری رئیس هیئت مدیره و فرشید سمیعی مدیرعامل باشگاه شعار «حیا کن، رها کن» سر دادند.

نیمکت استقلال در این مسابقه شامل محمدزبیر نیک‌نفس، ابوالفضل زمانی، علیرضا کوشکی، آرمان رمضانی، امیرحسین نیک‌پور، ضرقام سعداوی، جلال‌الدین ماشاریپوف، آرش رضاوند و امیرعلی صادقی بود. نکته قابل توجه این است که ماشاریپوف به تازگی از اردوی تیم ملی ازبکستان به جمع آبی‌پوشان پیوسته اما در این دیدار نیمکت‌نشین است.

با غیبت سیدحسین حسینی و روزبه چشمی، بازوبند کاپیتانی به محمدحسین مرادمند سپرده شد.

سیدحسین حسینی، سنگربان ملی‌پوش استقلال، پس از گذشت دقایقی از آغاز مسابقه وارد ورزشگاه شد و به دلیل عدم تمایل به دیدار با شهریاری و سمیعی به سمت سکوها رفت.

فوتبال ، تیم فوتبال استقلال

منبع: تسنیم

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار