امیری سوادکوهی:

شهادت هنیه، پایان یک رژیم جعلی را رقم خواهد زد

محقق و نویسنده جوان شیعه گفت: یقیناً تجاوز به حریم کشور اسلامی ایران توسط مجاهدین و رزمندگان اسلام بدون پاسخ نخواهد ماند و بزودی پایان رژيم کودک کش رقم خواهد خورد.

به گزارش راه شلمچه، در پی شهادت  رهبر شجاع و مجاهد برجسته فلسطینی، رئیس دفتر سیاسی حماس، دکتر اسماعیل هنیه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین امیری سوادکوهی از محققان و نویسندگان شیعه در مصاحبه ای با خبرنگار ما در شهر مقدس قم شهادت وی را به مقام معظم رهبری و مردم مظلوم فلسطین تسلیت گفت و شهادت وی را موجب صلابت روز افزون فلسطین و آرمان هایش دانست.
وی افزود: اسماعیل هنیه، مجاهد برجسته فلسطینی تمام زندگی اش، جوانان رشیدش را فدای فلسطین کرد و خدای متعال بالاترین پاداش یعنی شهادت را به وی اعطا نمود.


سوادکوهی در این یادداشت تاکید کرد: رژیم اشغالگری که بنیان شجره ی خبیثه اش را با خون  کودکان و مردم بی دفاع دیار قدس آبیاری می‌کند، آنقدر در باتلاق سیاست های پوسیده ی خود گرفتار شده که برای اثبات قدرت، ترور بزدلانه ی دکتر اسماعیل هنیه را در تهران رقم می زند.


اجرای سیاست ترور نشانه ی دست و پا زدن های آخر یک رژیم جعلی است.


وی تصریح کرد یقیناً تجاوز به حریم کشور اسلامی ایران توسط مجاهدین و رزمندگان اسلام بدون پاسخ نخواهد ماند و بزودی پایان رژيم کودک کش رقم خواهد خورد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار