سلیمی:

شکاف و دو دستگی میان نیروهای انقلاب در مجلس کذب است

سخنگوی مجلس شورای اسلامی شایعات مطرح شده از سوی یک نماینده مجلس،‌ مبنی بر تشکیل یک فراکسیون جدید را رد کرد و گفت: چنین چیزی نشنیده ام و واقعیت ندارد.

به گزارش راه شلمچه: خبرآنلاین نوشت، ادعای جبار کوچکی نژاد، عضو فراکسیون انقلاب اسلامی درباره تشکیل فراکسیون جدید اما مورد تایید "علیرضا سلیمی" عضو هیات رئیسه مجلس و از دیگر اعضای این فراکسیون نیست. چنانچه او در گفتگو با این خبرگزاری تشکیل فراکسیون جدید توسط اصولگرایان را تکذیب کرد.

در ادامه گفتگوی خبرگزاری خبرآنلاین با علیرضا سلیمی، عضو فراکسیون انقلاب اسلامی و سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی را می‌خوانید:

خبرنگار: آقای سلیمی، به نظر می‌رسد در جریان جلسه رأی اعتماد آنچه که تحت عنوان عدم وحدت نیروهای فراکسیون انقلاب مطرح بود، به واقعیت پیوست، می پذیرید؟

بنده اعتقاد دارم که بچه‌های جبهه انقلاب منسجم و متحد هستند. بهرحال اتفاقاتی افتاد و صحبت از این شد که همه کابینه در مشورت با رهبری معرفی شدند، که این نکته بر روی برخی از دوستان تاثیر گذاشت. بنابراین این را نباید حمل بر این کرد که میان بچه‌های فراکسیون انقلاب اسلامی دو دستگی صورت گرفته است، بنده این تحلیل را تایید نمی‌کنم.

البته رهبری روز سه‌شنبه فرمودند که برخی از اعضای کابینه پیشنهادی را تایید و برخی را تاکید کردم و در مورد عده زیادی گفتم اصلا نمی‌شناسم که «این عده زیاد» معنا دارد. در هر صورت فضا روشن شد. اما صحبتی که در مجلس بیان شد تاثیر خود را بر روی برخی افراد گذاشت.

صحبتی درباره تشکیل فراکسیون جدید نشنیدم

خبرنگار: گفته شده فراکسیون جدیدی از دل فراکسیون انقلاب اسلامی در حال شکل‌گیری است...

خیر، بنده چیزی در این مورد نشنیدم.

خبرنگار: یعنی بر این باور هستید که وزن‌کشی جدیدی میان اصولگرایان حاضر در مجلس اتفاق نیفتاده است؟

سلیمی: خیر، اینها تحلیل‌هایی هستند که از بیرون ساخته می‌شود.

انتهای پیام//

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار