جدول لیگ برتر با برد استقلال، پرسپولیس و سپاهان

دومین روز برگزاری هفته هفتم لیگ برتر فوتبال امروز (شنبه 14 مهر 1403) با برگزاری ۳ دیدار ادامه پیدا کرد و پرسپولیس، سپاهان و استقلال توانستند رقبایشان را شکست دهند.                                

به گزارش راه شلمچه به نقل از ایسنا، پرسپولیس در اولین دیدار امروز با پیروزی لحظات پایانی مقابل چادرملو ۱۴ امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به ملوان موقتا به صدر جدول رده‌بندی رسید. اما در ادامه بازی‌ها، سپاهان هم با نتیجه مشابه یک بر صفر استقلال خوزستان را شکست داد تا ۱۶ امتیازی شود و صدر جدول رده‌بندی را از پرسپولیس پس بگیرد. 

البته صدرنشینی سپاهان هم موقتی است و اگر تراکتور در بازی فردا مقابل فولاد به پیروزی برسد، با ۱۶ امتیاز و تفاضل گل بهتر به صدر جدول می‌رسد.

 

استقلال هم که اولین بازی‌اش بدون نکونام و با هدایت سهراب بختیاری‌زاده را تجربه می‌کرد، در آخرین بازی امشب با نتیجه ۲ بر یک هوادار انتهای جدولی را شکست داد. تک گل هوادار که در آخرین دقایق بازی به ثمر رسید، نخستین گل این تیم در لیگ بیست و چهارم بود.

 

در ادامه نتایج این دیدارها را مشاهده می‌کنید:

پرسپولیس ۱ - ۰ چادرملو 

گل‌: گئورگی گولسیانی در دقیقه ۵+۹۰

 

استقلال خوزستان ۰ - ۱ سپاهان 

گل‌: مهدی لیموچی در دقیقه ۴۳

 

هوادار ۱ - ۲ استقلال 

گل‌ها: رافائل سیلوا در دقیقه ۱۷ و مهرداد محمدی در دقیقه ۲+۴۵ برای استقلال و مهدی گودرزی (پنالتی) در دقیقه ۵+۹۰ برای هوادار

 

نتایج دیدارهای دیروز (جمعه) به شرح زیر است:

 

مس رفسنجان ۰ - ۱ شمس آذر

نساجی ۱ - ۱ ملوان

ذوب آهن ۰ - ۴ آلومینیوم

خیبر ۰ - ۰ گل‌گهر




اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار