معاون فرهنگی جدید وزارت ارشاد معرفی شد

عبدالحسین کلانتری به عنوان معاون فرهنگی جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شد و از زحمات یاسر احمدوند تقدیر به عمل آمد.

به گزارش راه شلمچه، صبح روز شنبه (۲۸ مهرماه)، مراسم معارفه عبدالحسین کلانتری به عنوان معاون فرهنگی جدید وزارت ارشاد با حضور سیدعباس صالحی برگزار شد. در این برنامه، کلانتری به ریاست این سمت معرفی گردید.

عبدالحسین کلانتری متولد سال ۱۳۵۶ در ساری، دارای دکتری تخصصی در زمینه جامعه‌شناسی است. وی عضو هیئت علمی و دانشیار دانشگاه تهران بوده و در دولت سیزدهم به عنوان معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فعالیت کرده است.

کلانتری پیش از این نیز سوابق اجرایی زیادی در حوزه فرهنگی اجتماعی دارد. در کارنامه او می‌توان به مسئولیت‌هایی چون مدیرکل پژوهش‌های رادیو، معاون آموزش و پژوهش دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران و رئیس پژوهشگاه فضای مجازی کشور اشاره کرد.

در این مراسم، محمدمهدی احمدی مشاور عالی وزیر فرهنگ و مدیرکل حوزه وزارتی، همچنین نیکنام حسینی‌پور رئیس مرکز روابط عمومی وزارت فرهنگ و تعدادی از مدیران معاونت فرهنگی حضور داشتند.

در پایان این رویداد، از زحمات یاسر احمدوند تقدیر به عمل آمد و عبدالحسین کلانتری به عنوان معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شد.


منبع: خبرگزاری دانشجو

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار