ظهره وند:

موفقیت دولت پزشکیان در گرو فراجناحی بودن آن است/ لابی گری های مجلس نتیجه ای نخواهد داشت

نماینده مردم تهران در مجلس فاش کرد، که لابی گرهایی در مجلس برای تعیین وزرای پیشنهادی انجام شده است و اما نتیجه ای در برندارد  چون نماینده ها به افراد شاخص رای اعتماد خواهند داد. اگر آقای پزشکیان میخواهد خوشنامی از او باقی بماند، باید کابینه‌ای فراجناحی، متخصص و متعهد تشکیل دهد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی راه شلمچه: "ابوالفظل ظهره وند،" نماینده مردم تهران، اسلامشهر، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی، درباره ویژگی های  وزرای دولت چهاردهم گفت: تا کنون اخبار واصله از چینش کابینه راضی کننده نیست و  همه افراد انتخاب شده غالباً  از یک جناح هستند.

ظهره وند گفت: وزرای معرفی شده باید داری سابقه مطلوب، عدم فساد مالی و زندانی و مهمتر مومن و متعهد به نظام و انقلاب باشند.

«عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس این را هم‌ اضافه کرد، که اگر آقای پزشکیان میخواهد موفق باشد، باید کابینه‌ای فراجناحی و متخصص و متعهد تشکیل دهد، یعنی هم مدیریت علمی و عملی داشته باشند و هم از  افراد خوش نام استفاده کنند.»

نماینده مردم تهران همچنین اذعان کرد: متاسفانه لابی گری هایی در مجلس برای تعیین وزاری پیشنهادی صورت گرفته است، که یقیناً بی نتیجه و بی فایده خواهد بود، زیر نماینده های خانه ملت به افرادی  که متخصص و  متعهد هستند، رای اعتماد خواهند داد.

ظهروه ند در خاتمه بیان داشت: کابینه آقای پزشکیان باید طبق وعده ایشان در ایام  انتخابات و شاخص هایی که رهبر معظم انقلاب در جمع نمایندگان مجلس بیان فرمودند، انتخاب شوند.

انتهای پیام//

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار