سکوت دستگاه نظارتی و امنیتی؛

پس از دست دادن با زن نامحرم حالا نوبت خوردن شراب شد!

به تازگی ویدئویی از ناصر نقویان منتشر شده است که او در این فیلم با استفاده از بیتی از سعدی، خوردن شراب را نور بخش معرفی می‌کند(!) و می‌گوید فعلا بحث او اینجا کم خوردن یا زیاد خوردن نیست.

به گزارش راه شلمچه، اوایل آذرماه بود که ناصر نقویان، منبری پرحاشیه و محبوب دولت روحانی که مدتی هم دبیری هیات عالی گزینش کشور را عهده دار بود در گفتگویی ضمن اظهارات گستاخانه نظیر «در خیابان به خاطر تصمیمات نظام سرم پایین است» گفته بود: «در خارج از کشور با زن نامحرم دست دادم»!

حال به تازگی ویدئویی از لايو نقویان در اینستاگرام با ايرانيان ساكن سوئد (ظاهرا مرتبط با شب یلدا) منتشر شده است که او در این فیلم با استفاده از بیتی از سعدی، خوردن شراب را نوربخش معرفی می‌کند(!) و می‌گوید فعلا بحث او در اینجا کم یا زیاد خوردن نیست. وی همچنین در این ویدئو در مقام یک طلبه مدعی می شود که اگر عده‌ای دور از هم، شب تا صبح به نماز و عبادت بنشینند و عده ای دیگر در کنار هم با سفره شراب جمع شوند، دسته دوم بیشتر مورد عنایت خداوند قرار می‌گیرند! 

 

حال باید دید علمای دین نسبت به اظهارات حاشیه ساز و شبهه پراکنی چند وقت اخیر نقویان چه واکنشی نشان خواهند داد؟ بر اساس بافته های ذهنی نقویان، حضور در مجالس گناه نسبت به عبادت، ارزش والاتری دارد و اساسا پرهیز از معصیت لازم نیست! آیات صریح قرآن و روایت متعددی از اهل بیت(ع) در حرمت شدید و نهی جدی از این موضوع وجود دارد.

به گزارش جهان نیوز، چند روز پیش هم ویدئویی از صادق زیباکلام، فعال اصلاح طلب منتشر شد که از شراب خواری اش در دوران جوانی صحبت می کرد.

پست نقویان: شراب حرام مطلق است
بعد از حواشی ایجاد شده، نقویان با یک پست صوتی در صفحه اینستاگرام خود و همچنین عکس نوشتی در این باره از تقطیع سخنانش و حرمت مطلق شراب نوشت. 

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار