توهین بی‌سابقه شورای ائتلاف اصولگرایان (شانا) به مردم!


بنرهای تبلیغی لیست شانا در دور دوم انتخابات در تهران به اسم لیست جبهه انقلاب معرفی می‌شود! آیا جبهه انقلاب چنین نگاه توهین آمیزی به مردم دارد؟!

به گزارش راه شلمچه، حمید رسایی نوشت: آقای پورمحمدی (مدیر سابق شبکه سه) در گفتگویی با خبرآنلاین به واقعیت تلخی اشاره کرده که جز توهین به شعور مردم، نمی‌توان برداشت دیگری از آن کرد. وی می‌گوید: "به من گفتند که اگر در لیست شانا حضور داشته باشید صددرصد رأی می‌آوری. گفتم چه کار کنم؟ گفتند هیچ کاری نکنید شما بخورید، بخوابید و مسافرت بروید، لیست رأی می‌آورد."

بنرهای تبلیغی لیست شانا در دور دوم انتخابات در تهران به اسم لیست جبهه انقلاب معرفی می‌شود! آیا جبهه انقلاب چنین نگاه توهین آمیزی به مردم دارد؟! شورای ائتلاف نیروهای انقلاب یا همان شانا مجموعه سیاسی تحت مدیریت قالیباف است که در انتخابات‌های اخیر، با حیله‌های مختلف از جمله طرح شایعاتی مبنی بر توصیه رهبری برای رأی دادن به لیست خاص، ترساندن مردم از رأ‌ی‌آوری اصلاح‌طلبان و ... آرای مردم را جذب می‌کرد!

از عبارتی که آقای پورمحمدی نقل کرده تعجب نکنید. شبیه این را یکی از مشاوران قالیباف در محافل خصوصی نقل می‌کرد: کُت قالیباف با ۲۹ چوب خشک در تهران رأی می‌آورد!

اما مردم در دور اول انتخابات، با اعتماد به لیست اُمنا زدند زیر این میز و نه تنها قالیباف نفر چهارم تهران شد که بسیاری از نیروهای خاص وی رأی نیاوردند. اکنون در آستانه دور دوم یکبار دیگر روز جمعه باید به توهین پدرخوانده‌ها پای صندوق‌های رأی جواب داد تا گردن کلفت‌های سیاسی ادب شوند و از این پس به کاندیداهای خود توصیه نکنند که اگر کنار ما باشید حتی بخورید و بخوابید هم رأی می‌آورید!

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار