عصبانیت مدعیان اصلاحات از موج امید و وحدت میان نیروهای انقلاب

حمایت دکتر قالیباف از دکتر جلیلی، موج همدلی و خشنودی جبهه انقلاب و خشم مدعیان اصلاحات را به دنبال داشت.

به گزارش راه شلمچه، پس از پایان شمارش آرای چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری و  با مشخص شدن نتایج نهایی، محمد باقر قالیباف از همه نیروهای انقلابی و حامیان خود خواست کمک کنند تا جریانی که مسبب بخش مهمی از مشکلات اقتصادی و سیاسی امروز ما است، به عرصه قدرت باز نگردند و تلاش کنند تا نامزد جبهه انقلاب آقای دکتر جلیلی به‌عنوان رئیس دولت چهاردهم انتخاب شوند. 

حمایت دکتر قالیباف از دکتر جلیلی، موج همدلی و خشنودی جبهه انقلاب و خشم مدعیان اصلاحات را به دنبال داشت. اشرافیت غربگرا که در مقام امتداد داخلی دشمن در تریبون‌ها و رسانه‌های خود، ایجاد اختلاف میان نیروهای جبهه انقلاب، القای ناکارآمدی نظام، پمپاژ ناامیدی، سیاه‌نمایی و ایجاد شکاف میان مردم و مسئولان را در دستور کار دارد، از وحدت و امید میان نیروهای انقلاب به هم ریخته و در هراس است.

علیرضا زاکانی و سید امیرحسین قاضی‌زاده ‌هاشمی دو کاندیدای انتخابات که با هدف ایجاد وحدت میان نامزدهای جبهه انقلاب از کاندیداتوری انصراف دادند، نیز با انتشار پیام‌هایی از دکتر سعید جلیلی حمایت کرده‌اند.

محسن رضایی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام هم در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت: «اعلام آمادگی برادران گرامی آقایان قالیباف، زاکانی و قاضی‌زاده ‌هاشمی و ستادها و حامیان آنها برای کمک به دکتر سعید جلیلی، فصل جدیدی از هم‌افزایی و برادری میان نیروهای انقلاب است که به فضل الهی در ۱۵ تیر ماه و پس از آن با تشکیل دولت چهاردهم به ثمر خواهد نشست.»

حاج منصور ارضی نیز در پیامی خاطرنشان کرد که مداحان در این مرحله حساس و در آستانه ماه محرم با همت مضاعف، یک‌دل و یکصدا با هدف استقرار دولت انقلابی کار را تمام کنند.

همچنین، شورای عالی اجماع نیروهای انقلاب از نامزدهای جبهه انقلاب و هواداران آنها برای پیوستن به سعید جلیلی دعوت کرده است.

خبر دیگر اینکه، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (شانا) و شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی (شریان) هم با صدور بیانیه‌های جداگانه از حضور و مشارکت مردم در انتخابات تقدیر و حمایت خود را از سعید جلیلی اعلام کردند و از همه اعضا و هواداران خود در سراسر کشور خواستند تا در همه سطوح کلیه امکانات خود را برای حمایت از آقای دکتر جلیلی به کار گیرند و مردم عزیز را نیز به مشارکت پر شور در مرحله دوم انتخابات دعوت کنند.

جلسه مشترک رؤسای ستادهای جلیلی، قالیباف، قاضی‌زاده و زاکانی برگزار شد

محسن منصوری، رئیس ستاد سعید جلیلی نیز با انتشار تصویری نوشت: با هدف تقویت جبهه انقلاب در دور دوم انتخابات، جلسه صمیمانه و مشترکی با برادران عزیزم دکتر نیکزاد، دکتر فروزنده و دکتر میرشمسی، رؤسای ستادهای انتخاباتی دکتر قالیباف، دکتر زاکانی و دکتر قاضی‌زاده‌هاشمی داشتیم.

 وی تاکید کرد: ان‌شاءالله با ‎وحدت به پیروزی می‌رسیم. ایستادگی هموطنان خارج کشور مقابل هتاکی عناصر وطن‌فروش در برخی از کشورها، گروهک تروریستی و در آستانه فروپاشی منافقین و دیگر گروه‌های وطن‌فروش و معاند ملت ایران با فحاشی و هتاکی، از حضور هم‌وطنان خارج کشور ممانعت می‌کردند اما در مقابل، هموطنان‌مان صلابت و وفاداری خود به انقلاب اسلامی را نشان دادند. یک بانوی ایرانی در اقدامی، با پرچم جمهوری اسلامی ایران با لجن‌پراکنی عناصر وطن‌فروش مقابل شعبه اخذ رأی کپنهاگ دانمارک مقابله کرده است. همچنین، فیلمی از مواجهه جوانی راسخ و انقلابی پس از شرکت در انتخابات در سوئد با خبرنگار شبکه تروریستی اینترنشنال و پادوهای مفلوک استکبار منتشر شد که وی، اهانت‌ها و ادعاهای کذب آنان را با جمله «جانم فدای رهبر» پاسخ می‌دهد و می‌گوید تصویر شهدای غزه را دیدم.

خبر تلخ اینکه، دو تن از نیروهای پلیس در حمله مسلحانه به تیم انتقال صندوق‌های رای در جکیگور توسط تروریست‌های در انتظار هلاکت و نابودی، در راه صیانت از آرای مردم به شهادت رسیدند. گفتنی است، صندوق‌ها به سلامت به فرمانداری انتقال یافته است.

شرح اخبار انتخابات را در ادامه گزارش دنبال می‌کنیم.


 وزیر کشور: مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری با امنیت و سلامت کامل برگزار شد

احمد وحیدی، وزیر کشور در نشست خبری پس از پایان دور اول انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: پایان مرحله انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را اعلام می‌کنم.

وی افزود: ما یک‌بار دیگر در چند ماه گذشته توانستیم همگی با هم یک موفقیت را پشت سر بگذاریم. انتخاباتی با امنیت کامل، سلامت کامل، رقابت جدی و حضور ارزشمند مردم پای صندوق‌های رای انجام شد.

 وزیر کشور ضمن تقدیر از دستگاه‌های اجرائی، امنیتی و نظارتی که مسئولیت‌های خود را در این انتخابات به درستی انجام دادند، خاطرنشان کرد: مردم عزیزمان توسط صداوسیما با نیازها و برنامه‌های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آشنا شدند.

وحیدی همچنین از نامزدها و همراهی آنان تشکر کرد و گفت: قدردانی اصلی مربوط به مردم عزیز است که حضور خوبی را در این انتخابات داشتند.

وزیر کشور با اشاره به برگزاری ۳ انتخابات طی چند ماه گذشته، افزود: حضور مردم در انتخابات فعلی هم بسیار مغتنم بود و در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری نیز مورد توجه خواهد بود. مردم چه در حضورهای خیابانی مثل تشییع شهدای پرواز اردیبهشت، اربعین و... و چه در انتخابات سنگ تمام می‌گذارند.

وحیدی با اشاره به شهادت تعدادی از نیروهای فراجا در هنگام نقل و انتقال صندوق‌های سیار اخذ رای، یاد این شهدا را نیز گرامی داشت.

وزیر کشور ضمن گرامیداشت یاد شهید امیرعبداللهیان، گفت: این شهید در مشارکت ایرانیان مقیم خارج از کشور بسیار تاثیرگذار بود. امیدوارم روز جمعه شاهد برگزاری انتخابات پرشور در سراسر کشور باشیم.

 تعرفه دور دوم انتخابات به کشورهای مختلف ارسال شده است

وحیدی اعلام کرد: با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شد انتخابات به دور دوم کشیده شود، تعرفه به میزان لازم به سایر کشورها ارسال شده است.

وی گفت: کانادا علی رغم ادعای حمایت از دموکراسی اجازه نداد، اخذ رای از ایرانیان خارج از کشور در انتخابات ریاست جمهوری انجام شود و بعید است در دور دوم هم مجوز برگزاری انتخابات را صادر کنند. از سایر دولت‌ها در کشورهای مختلف که در برگزاری انتخابات همکاری کردند تشکر می‌کنیم.


 زاکانی: آقای دکتر سعید جلیلی تنها مصداق اصلح است

علیرضا زاکانی نیز با انتشار متنی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از هواداران خود خواست تا در مرحله دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، از سعید جلیلی تنها نامزد جبهه انقلاب حمایت و دیگران را برای رای به وی در دور دوم متقاعد کنند.


 قاضی‌زاده‌ هاشمی از جلیلی حمایت کرد

سید امیرحسین قاضی زاده‌ هاشمی نیز در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: ‏«و لا تکونوا کالذین تفرقوا و اختلفوا من بعد ما جاءهم البینات...» وظیفه امروز همه دلسوزان حمایت از کاندیدای جبهه انقلاب است. از ملت بزرگ ایران، هوادارانم و از سایر برادرانم آقایان قالیباف، زاکانی و ستادهای انتخاباتی ایشان می‌خواهم از برادر گرانقدر آقای دکتر ‎سعید جلیلی حمایت کنند.

 دعوت شورای عالی اجماع نیروهای انقلاب از نامزدهای جبهه انقلاب و هواداران آنها برای پیوستن به سعید جلیلی

همچنین، شورای عالی اجماع نیروهای انقلاب طی اطلاعیه‌ای از نامزدهای جبهه انقلاب و هواداران آنها برای پیوستن به سعید جلیلی در مرحله دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.


 حمایت شانا و شریان از جلیلی

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (شانا) و شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی (شریان) نیز با صدور بیانیه‌های جداگانه ضمن تقدیر از حضور مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حمایت خود را از سعید جلیلی اعلام کردند.


 حاج منصور ارضی: مداحان با همت مضاعف، یکدل و یکصدا با هدف استقرار دولت انقلابی کار را تمام کنند

حاج منصور ارضی، مداح اهل بیت نیز در پیامی خطاب به مداحان خاطرنشان کرد: 

السَّلامُ عَلَيْكُمْ يا أهلَ بَيْتِ النُّبُوَّة

در سالیان متمادی آنچه که دستگاه سیدالشهداء علیه‌السلام و مادحین و هیئت مذهبی را مؤثر و محل رجوع عموم مردم کرده است برادری و مواسات بوده و هست.

ضمن خداقوت به همه مداحان که همگی از عزیزان من هستند و آغوش من همیشه به روی آنها باز است که با لبیک به فرمان نائب امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف امام خامنه‌ای مدظله‌العالی برای مشارکت حداکثری و پیروزی جبهه انقلاب و امتداد دولت شهید مظلوم رئیسی عزیز انجام وظیفه کردند، می‌خواهم در این مرحله حساس و در آستانه ماه محرم با همت مضاعف، یکدل و یکصدا با هدف استقرار دولت انقلابی کار را تمام کنند.

 قدردانی منصوری از ستادهای انتخاباتی نامزدهای جبهه انقلاب

محسن منصوری، رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: صمیمانه، متواضعانه و خاضعانه از زحمات برادران عزیزم محمدباقر قالیباف، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده‌ هاشمی و همه ستادها و هوادارانشان که در این انتخابات برای اعتلای گفتمان انقلاب اسلامی، تلاش مجاهدانه کردند، قدردانی می‌نمایم. فصل پیش‌رو، موسم همدلی است. تا دولت کریمه، یک یا حسین دیگر.

 

خلجی: پیشرفت اقتدارآفرین ایران سربلند در این ۳ سال و جلوگیری از بازگشت به عقب و دوران سیاه گذشته میثاق جبهه متحد فعالان انقلاب است

سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت نیز در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: همه برادران بزرگوار آقایان جلیلی، قاضی‌زاده، قالیباف و زاکانی که با احساس تکلیف انقلابی در انتخابات شرکت و از کارنامه و شعارهای جمهوری اسلامی دفاع و برنامه خود را برای تداوم و ارتقاء مسیر و جریان انقلاب ارائه کردند مأجورند، ان‌شاءالله. مسیر نورانی خدمت که شهید رئیسی عزیز آن را سرِدست گرفت فقط با همت، وحدت و انسجام همه نیروها و دلسوزان زیر خیمه مستحکم انقلاب ادامه می‌یابد. پیشرفت اقتدارآفرین ایران سربلند در این ۳ سال و جلوگیری از بازگشت به عقب و دوران سیاه گذشته میثاق جبهه متحد فعالان انقلاب است. همه در یک سنگرند برای آینده ایران.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار