اختلاف خانوادگی بازیگران چه اهمیتی برای مردم دارد؟

یکتا ناصر بازیگری که قبل از عید امسال مشکلات خانوادگی خود را در فضای مجازی منتشر کرد و پس از عید هم از انتشار آن از مردم عذرخواهی کرد.

به گزارش راه شلمچه، یکتا ناصر همسر منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه‌نویس سینمای ایران بوده‌ که و به گفته خود، سال ۱۴۰۱ از هم جدا شده‌اند. این زوج صاحب فرزندی به نام سوفیا هستند. او در ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ مدعی شد که دخترش توسط پدرش ربوده شده‌است. مطابق توافق صورت گرفته، ناصر دخترش را به هادی تحویل داده و قرار بوده روز چهارشنبه دختر را به او تحویل دهد که این موضوع رخ نمی‌دهد. ناصر شکایت خود را در کلانتری ثبت کرد.

وی در همان موقع با انتشار ویدیویی با صدا و ظاهری آشفته مبنی بر ربوده شدن سوفیا، دخترش را اعلام کرد و بعد از واکنش‌ متقابل همسر سابق وی و کری خوانی‌های خانواده‌های دو طرف، در نهایت اعلام شد که ماجرا حل و فصل شده و طرفین با هم مصالحه کرده‌اند اما این اختلاف به داغ شدن اظهارنظرهای مردم و موضع گیری‌های بعضا احساسی در فضای مجازی و حتی اعتراض عده‌ای در مخالفت با علنی شدن این دست اختلافات خصوصی منجر شد. 

این درگیرهای خانوادگی‌های سلبریتی واقعا چه سودی برای مردم دارد و آیا پرداختن به موضوعات شخصی و خانوادگی اهمیتی می‌تواند برای مردم داشته باشد که از این اختلافات در زندگی بسیاری از بازیگران و سلبریتی‌ها وجود دارد که طلاق و ازدواج‌های متعدد در بین برخی از بازیگران عادی است و پرداختن به این موضوعات کم اهمیت شاید باعث ترویج سبک این نوع زندگی با بنیان سُست را به همراه داشته باشد.

]


اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار