امضای تفاهم نامه مشترک مجمع خیرین کشور و سازمان هلال احمر

مجمع خیرین کشور وسازمان هلال احمر در راستای تعامل و همکاری بیشتر، تفاهم‌نامه دوجانبه امضاء کردند.

به گزارش راه شلمچه: جلسه سیصد و بیست و پنجمین هیات مدیره مجمع خیرین کشور با حضور "پیرحسین کولیوند"، رئیس جمعیت هلال احمر کشور، "حبیب الله بور بور"، رئیس هیات مدیره مجمع، "وحید سلیمی"، رئیس سازمان داوطلبان سازمان هلال احمر و دیگر اعضای هیئت مدیره، مشاورین و بازرسین برگزار شد.

در ابتدای این جلسه یاد و خاطره مرحوم هاشم سلیمی آشتیانی، عضو مجمع خیرین کشور گرامی داشته شد، که حبیب الله بور بور، رییس مجمع خیرین، در وصف مرحوم آشتیانی گفت: وی از چهره های ماندگار خیرین است که زندگی خود را وقف کمک به مستضعفان نمود و در رفع  محرومیت زدایی جامعه نقش بسزایی داشت.

پس از آن، جزئیات مشترک نشست مورد بحث و برسی قرار گرفت و مهمترین موضوع این تفاهم نامه، نحوه تعامل و ادامه همکاری‌های مشترک مجمع و جمعیت هلال احمر به ویژه در بخش توسعه شعب مجمع بود که با امضاء و تبادل تفاهمنامه بین رؤسای این دو نهاد مردمی اثرگذار به انجام رسید.

در توافق مجمع خیرین کشور و جمعیت هلال احمر با توسعه شعب استانی مجمع طبق مفاد تفاهمنامه انجام شد و "حسین بدخشان"، عضو هیئت مدیره مجمع به عنوان نماینده و رابط مجمع با سازمان هلال احمر، مسئولیت پیگیری توسعه شعبه استانی را عهده‌دار شد.

در این نشست کولیوند، رئیس سازمان هلال احمر کشور، با ذکر خاطراتی از دوران خدمت و خدمت رسانی خیرین و همچنین پاسداشت یاد شادروان سلیمی آشتیانی در ساخت یکصد پایگاه اورژانس، بر همراهی تمام و کمال جمعیت هلال احمر کشور با مجمع خیرین تاکید کرد.

کولیوند ادامه داد: ظرفیت های فراوان دیگر علاوه بر تفاهم پیشین قابل افزوده شدن به این تفاهم‌نامه است و باید انجام گیرد.

همچنین بنابر پیشنهاد و توضیحات ریاست هیئت مدیره مجمع خیرین کشور و استقبال رییس جمعیت هلال احمر مقرر شد، برای طرح‌های نذر تخصص و غربالگری مجمع نیز در تفاهم جدید در کنار سایر ظرفیت های ذکر شده از سوی، رئیس جمعیت هلال احمر کشور، از ظرفیت های بالقوه و بالفعل این سازمان استفاده شود.

در پایان این نشست نیز، ریاست هیبت مدیرها مجمع و اعضاء از  تلاشگران  هلال احمر در برخی استان ها تشکر کردند و از زحمات "حبیب درگاهی" و "وحید سلیمی"، رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در همراهی با مجمع خیرین کشور قدردانی نمودند.

انتهای پیام//

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار