ظهره وند:

برخی از افراد مطرح برای ریاست مجلس، کارت های سوخته اند

کاندید راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس گفت: حاصلِ فکری و اعتقادی بنده و دوستانی که در فهرست های وفاق، صبح ایران و امنا هستیم این است، برخی از نامهای مطرح برای ریاست مجلس صلاحیت ندارند و کارت های سوخته ای بیش نیستند.


به گزارش خبرنگار پارلمانی راه شلمچه: ابوالفظل ظهره وند، دیپلمات ایرانی و کاندید راه یافته به دور دوم مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر اولویت ما آن است، که بتوانیم اعتماد عمومی را جلب کرده و با آرایی مناسب وارد مجلس شویم.

وی ادامه داد: پس از ورود به مجلس، باید دید که چه فراکسیون‌هایی تشکیل می‌شوند و بضاعت افراد برای هیئت رئیسه و کمیسیون‌ها چگونه است. در آن زمان از فرد اصلح حمایت خواهیم کرد.

ظهره‌وند تصریح کرد: به گمان ما، اکنون زمان صحبت راجع به رئیس مجلس نیست؛ بلکه باید افکار عمومی را برای مشارکت حداکثری و انتخاب نماینده اصلح آماده کرد. بسیاری از افرادی که نامشان برای ریاست مجلس مطرح است، کارت‌های سوخته‌اند.

این عضو فهرست وفاق تاکید کرد: این افراد، نمی‌توانند جایگاه ریاست مجلس قرار گیرند. این، اعتقاد بنده و دوستانی است که در فهرست‌های وفاق، صبح ایران و امناء، کنار یکدیگر می‌نشینیم.

این کاندید مجلس شورای اسلامی در توضیح روند بسته شدن فهرست وفاق گفت: لیستی که اکنون توسط جمعیت وفاداران منتشر شده، یک لیست ترکیبی از طرف دوستانی است که نقش بسیار فعالی در دور اول داشتند، اما به دلیل برخی دلخوری‌ها به این نتیجه رسیدند که خودشان ابتکار را به دست گیرند و از طریق مصاحبه با نامزدهای مختلف، بصورت فراجناحی، فهرستی تشکیل دهند. 

وی همچنین گفت: همانطور که بنده در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در دور دوازدهم، در فهرست امنا و صبح ایران حضور داشتم، در دور دوم نیز در این فهرست‌ها هستم. 

ظهره‌وند تصریح کرد: این جریان‌ها، هم می‌توانند لیست مشترکی با هم داشته باشند و هم می‌توانند عناصرشان را با یکدیگر مشترک کنند. این دوستان، دیدگاه‌هایشان بسیار به هم نزدیک است؛ هرچند ممکن است برخی اختلافات جزئی درخصوص حضور برخی افراد داشته باشند، اما شاخص‌ها و معیارهایشان در انتخاب و چیدمان نیروها خیلی به یکدیگر نزدیک است. حتی جلسات مشترک نیز با یکدیگر دارند.


انتهای پیام//

اگر خوشت اومد لایک کن
3
آخرین اخبار