برگزاری جلسه جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی

نهصد و هشتاد و سومین جلسه جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در دفتر مرکزی این تَشّکُل سیاسی برگزار شد.

به گزارش راه شلمچه: "حبیب الله بوربور"، دبیر کل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، در ابتدای این جلسه، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، مبنی بر اینکه، "کسی را باید میدان دار کرد، که از بُن دندان به جمهوری اسلامی معتقد باشد" گفت:  این کار لازمه انجام آسیب شناسی دربین نیروهای انقلاب است. وظیفه جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی و در کل انقلابیون بر اساس توصیه مقام معظم رهبری مطالبه‌گری می‌باشد و می‌بایست مراقب باشیم که به فرموده حضرت امام رحمت الله علیه انقلاب دست نااهلان و نامحرمان نیفتد.

پس از سخنان حبیب الله بور بور،  شایسته نیا، عضو شورای مرکزی،  ضمن آرزوی قبولی طاعات و تبریک ایام و اعیاد ربیع نکاتی را  مطرح کرد.

1. جهاد تبیین در روشنگری و قانع نمودن جامعه با توجه به عواطف و احساسات جامعه.

2. تاریخ شناسی و آشنایی با مبانی و قواعد سیاسی نه اطلاعات سیاسی که لازمه آن ریشه و مبانی اعتقادی و قرائت قرآن و نماز است همانطور که مقام معظم رهبری در دیدار با هیئت دولت پس از بیان ۱۳ مبانی اصلی خواندن قرآن و برپا داشتن نماز شب را برای ایشان توصیه نمودند.

3 . مطالبه‌گری به صورتی که با همراهی جامعه باشد به وسیله آماده سازی بستر دریافت مطالبه‌گری در راستای منطق و مورد.

4.التزام به رهبری به صورتی که نه از رهبری جلو بزنیم و نه عقب بمانیم به طور مثال مانند همراهی حضرت موسی با حضرت خضر نباشیم و کاملاً مطیع رهبری باشیم و مطمئن باشیم که تدابیر نظام بر مخاطرات نظام برتری دارد.

در پایان جناب آقای عبد خدایی، تاریخ زنده و شفاهی انقلاب با توجه به سالروز  شهادت حضرت آیت الله طالقانی خاطراتی را از پذیرایی ایشان از شهیدان نواب صفوی، خلیل طهماسب و دیگر یاران نواب  در منزل آیت الله طالقانی به مدت ۵ شبانه روز برای اعضای جلسه بیان نمودند و در ادامه هم آیت الله شبیری زنجانی نیز از خاطرات گذشته که همراه با آیت الله طالقانی بودند مواردی را ایراد کرد.

انتهای پیام//

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار