بسیج دانشگاه فرهنگیان، سرکوب دانشجویان آمریکایی را محکوم کرد/توهُم آزادی غربی هویدا شد

پایگاه بسیج دانشگاه فرهنگیان کشور، در بیانیه ای ضمن محکوم کردن سرکوب دانشجویان آزادی خواه  توسط دولت تروریستی آمریکا اعلام کرد: نهضت حمایت از مردم مظلوم فلسطین در دانشگاه های غربی متاثر از کلام مقام معظم رهبری و نامه ایشان به جوانان اروپا و آمریکای شمالی است.


به گزارش راه شلمچه: پایگاه بسیج حاج قاسم سلیمانی دانشگاه فرهنگیان کشور، در بیانه ای ضمن محکومیت سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط دولت این کشور گفت: این اتفاقات،  ادعاهای دولت آمریکا را مبنی بر دفاع از آزادی، حمایت از حقوق بشر و گسترش دموکراسی آشکار کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن رحیم:

مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای در تاریخ ۱۳۹۳/۱۱/۰۱  نامه ای را خطاب به عموم جوانان در اروپا و آمریکای شمالی مرقوم نمودند که حاوی نکات بسیاری بود. ایشان با طرح  پرسش از جمله  اینکه چرا وجدان عمومی در غرب باید همیشه با تاخیری چند ده ساله و گاهی چند صد ساله بیدار و آگاه شود؟  و چرا بازنگری در وجدان جمعی باید معطوف به گذشته های دور باشد و نه مسائل روز؟ جوانان غربی را به تأمل دعوت کردند و امروز شاهد هستیم که دانشگاهیان غربی با وجدانی بیدار و آگاه نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی واکنش نشان می دهند. 

وجدان بیدار نمی تواند در مقابل جنایت آشکار سکوت کند و امروز می بینیم که اساتید فرهیخته دانشگاه های طراز اول غرب بدون در نظر گرفتن تهدیدهای دولتی و خطر اخراج و از دست دادن کرسی دانشگاه، مظلومیت مردم فلسطین را فریاد می زنند. در حقیقت آزادی، مردمسالاری و حقوق بشر در فرهنگ غربی به شکل عام و در ایالات متحده امریکا به شکل خاص توهمی بیش نیست. 

تمدن و فرهنگ غربی به سوی از هم گسیختگی، انحطاط و زوال پیش می رود و هر لحظه بر شتاب آن افزوده می شود. ارتقای استعداد نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران علاوه بر بالابردن سطح بازدارندگی، حاوی پیام های متعددی به همسایگان، کشورهای منطقه، دشمنان و قدرت های جهانی است. جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق به قدرت بلامنازع منطقه، جهان اسلام و حامی بزرگ مستضعفان جهان تبدیل شد.

جنایات نسل کشی اسرائیل در غزه مستلزم یک موضع محکم بین المللی برای توقف آن است و تظاهرات مسالمت‌آمیز در آمریکا نشان دهنده مخالفت مردم آمریکا با این جنایت‌ها و همبستگی آنها با مردم فلسطین است.

اننهای پیام//

اگر خوشت اومد لایک کن
2
آخرین اخبار