بیانیه کمیته دانشجویی ستاد انتخاباتی جمعیت وفاداران انقلاب، در حمایت از قالیباف

کمیته دانشجویی ستاد انتخاباتی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، در حمایت از محمد باقر قالیباف بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار راه شلمچه:  کمیته دانشجویان ستاد انتخاباتی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، در بینایه ای که در حمایت از محمد باقر قالیباف منتشر کرد نوشت:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

اینک که پس از واقعه شهادت رئیس جمهور شهید رئیسی و همراهانش، ایران عزیزمان در آستانه انتخابی سرنوشت ساز قرار دارد، ما دانشجویان بر این باوریم که انقلاب اسلامی که  در گام دوم خود قرار دارد بر پایه ارزشهای نیک و والای بشریت پایه گذاری شده است،پس  ما جوانان و دانشجویان انقلابی به هیچ وجه فریب جریان های فتنه، برانداز، سلطنت طلبان و تجزیه طلبان را نمی خوریم و اجازه نخواهیم داد که برخی با کلید واژه های نخ نما و تاریخ مصرف گذشته مثل تقلب، پیشگوئی نتیجه انتخابات، کوبیدن ارکان نظام، و...  روحیه جوانان را به سخره بگیرند و با بر زبان راندن سخنان فریبنده و دشمن شاد کن و دشمن پسند بر آینده ایران مسلط شوند.

 به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد که در انتخابات، مفاهیم نیک و ارزشمندی همچون: پایداری، عدالت، مردم دوستی و مردمی بودن و ... به عنوان ابزاری مورد سو استفاده  تمامیت خواهان قرار بگیرد و یا  زیر سئوال وشک و شبهه برود. بهترین راه برای مبارزه با این اندیشه های خطرناک را مشارکت حداکثری  و استفاده درست از صندوق  می دانیم. پس همه با هم یک صدا در این راستا  به  نامزد اصلح جناب آقای دکتر قالیباف که فردی  پرتلاش، کارآمد، مردمی و دارای کارنامه قابل دفاع است، رأی خواهیم داد.

انتهای پیام//

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار