تبریک فرمانده ارتش به سردار حاجی‌زاده

امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی در پیامی اعطای نشان «فتح» به سردار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده هوافضای سپاه پاسداران، را تبریک گفت. 

به گزارش راه شلمچه، متن این پیام به صورت زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر عزیز سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده
فرمانده ارجمند نیروهای هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام و احترام
تبریک بابت اعطای نشان فتح از جانب رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا (مدظله‌العالی) به شما، فرماندهان و رزمندگان دلیر نیروی هوافضای سپاه پاسداران و حامیان آزادگی، استقلال و قدرت کشور عزیز ایران در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران.

رضایت ولی امر مسلمین جهان و رهبر مستضعفین به خاطر عملیات درخشانی که در آن وعده صادق محقق شد و اعطای این نشان ارجمند، پاداشی بزرگ برای پیروان شهیدان والامقام جبهه مقاومت به شمار می‌رود و همچنین نشان‌دهنده تعالی عزت فرهنگی و ولایتی ایران اسلامی در مقابل دشمنان غاصب صهیونیستی و آمریکایی است؛ نمایانگر شکوه کیفر الهی بر مظلومان است که با تأثیر موشک‌های وعده صادق، به انتقام الهی نائل شدند.

از خداوند متعال برای شما توفیقات هرچه بیشتر، اقتدار و بهبود آمادگی تمام سربازان حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف در نیروهای مسلح و طول عمر پر برکت و روحیه‌بخش حضرت امام خامنه‌ای عزیز؛ رهبر بزرگ و پیشوای مبارزه با ظلم و جنایات رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی، خواهانم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
 سرلشکر سیدعبد الرحیم موسوی


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار