توقف پرسپولیس و شکست استقلال در لیک نخبگان

 نمایندگان ایران در هفته دوم رقابت‌های لیگ نخبگان عصر امروز(دوشنبه 9 مهر 1403) مقابل تیم‌های پاختاکور ازبکستان و السد قطر بازی کردند.

به گزارش راه شلمچه، پرسپولیس در ورزشگاه شهدای قدس پرسپولیس میزبان پاختور ازبکستان بود.

سرخپوشان پایتخت در اولین بازی خود برابر تیم الاهلی عربستان شکست خورده بودند امشب قصد داشتند با حمایت تماشگران این بازی را ببرند.

پرسپولیس با تک گل علی علیپور در دقیقه یک در نیمه نخست پیروز شد و با برتری به رختکن رفت. سرخ‌پوشان در این دیدار مرتضی پورعلی‌گنجی و امید عالیشاه را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند.

تیم ازبکستانی در نیمه تدوم آنقدر فشار آورد و موقعیت ایجاد کرد تا بالاخره دروازه گندوز فرو ریخت. حرکت روان ترکیبی از سمت چپ دفاع پرسپولیس با پاس کات بک خوجایف به دراگون چران رسید و او با یک شوت تماشایی به میزبان گل زد‌. 

سرخپوشان که در آستانه از دست دادن دو امتیاز خانگی بودند در دقایق پایانی فشار روی دروازه پاختاکور را افزایش دادند اما دفاع کم اشتباه حریف و البته کم دقتی بازیکنان پرسپولیس در دادن پاس‌های نهایی باعث شد حملات سرخ‌ها بی اثر باقی بماند. در پنج دقیقه وقت اضافه هم تیم ازبکستانی با هدف و هوشمندانه بازی کرد و به شاگردان گاریدو اجازه نداد به گل برتری برسند تا این دیدار با تساوی به پایان برسد و پرسپولیس دو امتیاز خانگی را از دست بدهد.

این دیدار در تهایت با نتیجه یک بر یک مساوی شد.


السد قطر 2   استقلال 0

تیم‌های فوتبال استقلال ایران و السد قطر هم از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه به مصاف یکدیگر رفته‌اند. 

استقلال پس از پیروزی ارزشمند در هفته نخست لیگ نخبگان آسیا مقابل الغرافه، در شرایطی روبه‌روی السد قرار گرفته است که چند روز پیش در شهرآورد تهران به پرسپولیس باخت و درگیر حاشیه‌ها و تنش‌های فراوانی شد.


السد یک – صفر استقلال (دقیقه 40: سیدحسین حسینی؛ گل‌به‌خودی): روی کرنر ارسالی اکرم عفیف به روی دروازه، سیدحسین حسینی با یک دفع توپ عجیب و غریب و اشتباه، توپ را وارد دروازه خودی کرد تا میزبان پیش بیفتد.

السد 2 – صفر استقلال (دقیقه 68: اکرم عفیف): پس از خطای پنالتی روزبه چشمی به روی اکرم عفیف، ستاره قطری خودش پشت توپ ایستاد و ضربه اش را به مرکز دروازه زد تا اختلاف افزایش یابد.

 

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار