توهین یک عضو موثر شورای ائتلاف اصولگرایان، لیست شانا را هوا کرد!

مهدی اقراریان که خود را عضو مؤثر شورای ائتلاف اصولگرایان (شانا) می‌داند در یک اظهار نظری عجیب همانند حداد عادل که لیست شورای ائتلاف (یاران قالیباف) را چنار و لیست‌های منتقدش را پاجوش نامیده بود، این‌بار و در آستانه انتخابات دور دوم مجلس، به منتقدین شانا توهین کرد!

به گزارش راه شلمچه، مهدی اقراریان عضو شورای شهر تهران با انتشار عکسی از قالیباف، حدادعادل و آقاتهرانی، نوشت: چه کسانی از این عکس عصبانی‌اند؟ وحدت حداکثری؛ در شب اقتدار جریان انقلاب... منهای #خوارج 

چنین اظهارنظرهایی نشان از عصبانیتی است که در جریان انتخابات 11 اسفند 1402 مردم پاسخ محکمی به کسانی که همواره با سهم‌خواهی‌های خود برای گروهای اصولگرایی تصمیم می‌گرفتند، داده بودند.

بهتر است کسانی که چنین اظهارات نسنجیده‌ای می‌کنند به نتایج انتخابات مجلس تهران عمیقا توجه کنند و قطعا انتخابات 21 اردیبهشت هم منتظر پیام دیگری باشند که «چنار» و «پاجوش» و همچنین «خوارج» را مردم در پای صندوق‌های رای پاسخ محکمی خواهند داد.

 بعد از توئیت مهدی اقراریان، مالک شریعتی نماینده منتخب تهران و عضو شورای ائتلاف به توهین وی پاسخ داد و نوشت:

قبل از عزیمت به محل نشست، در جلسه انتخاب هیات اجرای فراکسیون انقلاب مجلس دوازدهمبودم و مشخصا آقای ثابتی منتخب دوم تهرانف اثبات کرد به جلسه شانا دعوت نشده! آیا افراد دعوت نشده را را خوارج می‌نامند؟! اگر این آقا عضو موثر شاناستف بنده اعلام برئت از حضورم استغفار می‌کنم.


اگر خوشت اومد لایک کن
2
آخرین اخبار