جفای خبرگزاری تسنیم نه فقط به رسایی!

اینکه چگونه این خبرگزاری به این نتیجه رسیده است تا نام حجت‌الاسلام حمید رسایی را در جبهه تاج‌زاده قرار دهد قطعا توهین به رسایی نیست بلکه به جریان ناب انقلابی است.

به گزارش راه شلمچه، خبرگزاری تسنیم که در سال 1391 همزمان با بهار عربی آغاز به کار کرد را وابسته به سپاه پاسداران می‌نامند که حمید رسایی اخیرا در یادداشت خود «چرا لشکر رسانه‌ای قالیباف او را متهم می‌دانند؟!» نوشته بود؛ متأسفانه عده‌ای خبرگزاری تسنیم را وابسته و مرتبط با سپاه می‌دانند در حالی که هیچ ارتباط فکری و تشکیلاتی بین این خبرگزاری با فرماندهی فعلی سپاه و تفکر خالصانه حاکم بر این نهاد مقدس وجود ندارد بلکه در بسیاری از امور تفاوت هم هست.

تسنیم اول اسفندماه در یادداشتی نام رسایی را در کنار تاج‌زاده گذاشت و رسایی و تاج‌زاده را در یک جبهه دانست که حمید رسایی هم به این یادداشت واکنش نشان داد اینجا را بخوانید.

اینکه چگونه این خبرگزاری به این نتیجه رسیده است تا نام حجت‌الاسلام حمید رسایی را در جبهه تاج‌زاده قرار دهد قطعا توهین به رسایی نیست بلکه به جریان ناب انقلابی است که در این سال‌ها و مخصوصا بعد از فتنه 88 مانع زیاده‌خواهی فتنه‌گران ایستادند که البته رسایی پاسخ محکمی به این یادداشت داد.

رسایی را تندرو می‌دانند اما تندروی وی بیشتر در اصول انقلاب است که پیشتر در این باره می‌گوید: بنده پافشاری روی اصول انقلابی و اسلامی را یک اصل اساسی برای خود تعریف کرده‌ام و در این زمینه هیچ‌گونه کوتاهی را جایز نمی‌دانم. حالا برخی نام این را تندروی و افراط بگذارند برای من مهم نیست. حتی این را شیرین‌ترین فحش سیاسی به خودم می‌دانم.  

اگر حمید رسایی در انتخابات مجلس گذشته یعنی دوم اسفند 98 و هم میان دوره‌ای خرداد 1400 اگر اندکی ملاحظه سیاسی داشت قطعا در لیست تهران قرار می‌گرفت و الان نماینده مجلس بود و رسایی اعتقاد دارد قرار نیست به هر قیمتی به مجلس برود و بر این اساس مستقل ماند و آرای قابل توجه‌ای در هر دو دوره داشت که حتی بیشتر از لیست اصلاح‌طلبان و لیست دولت روحانی که در انتخابات دوم اسفند نفر سی‌و‌دوم تهران شد.

برای اینکه حمید رسایی را بیشتر بشناسیم رجوع کنیم به رسانه‌های معاند که در باره حمید رسایی چه می‌گویند و مصطفی تاج‌زاده را چگونه معرفی می‌کنند و قراردادن نام رسایی در جبهه تاج‌زاده شاید جفایی به جریان انقلابی کشور است که انتظار می‌رود خبرگزاری تسنیم نسبت به این یادداشت نه از حمید رسایی بلکه از دلسوزان انقلابی عذرخواهی کند که منافع و یا برداشت‌های شخصی را نباید به پیش قراولان جبهه انقلابی ارتباط داد.




علی هدایتی/

اگر خوشت اومد لایک کن
13
1
۶ اسفند ۱۴۰۰
حرف حساب جواب ندارد
پاسخ
آخرین اخبار