حذف مجاهدان و مکتب مقاومت تاثیری نخواهد داشت

وزارت امور خارجه ایران در بیانیه‌ای شهادت یحیی السنوار، رئیس دفتر سیاسی حماس، را تسلیت گفت و جنایت رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

به گزارش راه شلمچه، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در خصوص شهادت یحیی السنوار، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: "بسم الله الرحمن الرحیم"

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با تسلیت به ملت فلسطین، با احترام به یاد یحیی السنوار که ۲۲ سال از عمر خود را در زندان اشغالگران سپری کرد و در این مدت آثار ارزشمندی چون رمان "خار و میخک" را نوشت، اعلام کرد که او در میدان نبرد به شهادت رسید. یحیی السنوار نماینده‌ای از درخت مقاومت اسلامی بود که زندگی خود را صرف مبارزه برای حقوق فلسطینیان و رهایی آن‌ها از اشغال و تبعیض کرد.

نام السنوار به جمع قهرمانان نهضت اسلامی چون شیخ احمد یاسین و قاسم سلیمانی افزوده شد که همه آن‌ها برای حفظ مقاومت و حقوق مردم فلسطین جانفشانی کردند.

جمهوری اسلامی ایران ترور رهبران فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرده و از آمریکا به عنوان همدست این رژیم یاد می‌کند.

فیلمی که از لحظه شهادت السنوار منتشر شده، در عین حال که نشان‌دهنده مظلومیت و بی‌پناهی ملت فلسطین است، نمادی از ایمان و شجاعت او و ترجیح مرگ عزتمندانه بر زندگی ذلیلانه به شمار می‌رود.

این بیانیه با تأکید بر این نکته که حذف فیزیکی مجاهدان نه تنها نمی‌تواند مسیر مقاومت را متوقف کند، بلکه مرگ شرافتمندانه آن‌ها بر حقانیت مبارزات‌شان تأکید می‌کند، پایان می‌یابد.

منبع: خبرگزاری مهر

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار