خبرهایی از کشتی مازندران

 حسین کریمی، خدائی، دنگسرگی، سید مراد محمدی حاضر به همکاری با هیئت کشتی مازندران  نشدند. همه این افراد سابقه مربیگری تیم ملی را دارند.

به گزارش ارسالی شعبان وفایی نژاد به راه شلمچه، رئیس هیئت به اتفاق مسئول سازمان بسیج ورزش مازندران در زادروز پهلوان تختی بر مزار شهدا و پهلوانان نامی جهان در ساری ادای احترام کردند.


 حسین کریمی، خدائی، دنگسرگی، سید مراد محمدی حاضر به همکاری با هیئت کشتی مازندران  نشدند. همه این افراد سابقه مربیگری تیم ملی را دارند.


حمید محمدنژاد رئیس هیئت بابل باز هم استعفا کرد.


 بازار انتصابات من درآوردی در کشتی مازندران تحت عنوان رئیس دفتر تشریفات سرپرست منطقه شرق و غرب و مرکزی سرمربی و مربی و مدیرفنی منطقه شرق و غرب و مرکزی سرمربی ارشد و مدیرفنی و مشاور فنی همه این بازیها به یک نفر ختم می شود آنهم نه رئیس هیئت چون رئیس هیات هیچ نقشی در انتصابات ندارد.


 برای بازسازی خانه کشتی هیچ اقدامی نشده است حداقل چند میلیارد اعتبار لازم است سرمربی یکی از تیم های تهرانی برای مجوز حضور یکی از شاگردان مازندرانی خود به هیات مراجعه کرد مسئولین هیات اعلام کردند الویت اصلی با تیم های مازندرانی است. مدیرعامل گفت: فرزند شما چرا برای تیم تهران کشتی می گیرد افرادیکه در هیات هستند دلال های تیم های تهرانی هستند براحتی مجوز از هیات برای کشتی  گیران مازندرانی در تیم های تهرانی می گیرند.


بسیاری از کارشناسان کشتی نسبت به احراز طرح منطقه بندی شرق و غرب و مرکزی تمرینات متمرکز در سه منطقه مسابقات مناطق اعتراض دارند مدعی هستند همه کشتی گیران باید در رقابت سنگین قشر رده هم در تمرینات هم در مسابقات معرفی شوند.


هنوز تکلیف تعیین نائب رئیس هیات مشخص نشد. بهرحال شرایط خوبی برای کشتی مازندران نیست همه باید کمک کنند تا به کشتی مازندران خدمت شود اعتراضات و انتقادات و استعفاء ها برای کشتی مازندران زیبا نیست.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار