مهندس رضا خلردی کارشناس مسائل شهری:

در قلب ورزش کشور، سالن های اختصاصی رشته های مختلف وجود ندارد

 ورزش این شهر استعدادهای بالقوه را دارد و می توان از آن به عنوان محل تغذیه تیم های ملی رشته های مختلف ورزشی یاد کرد که در رده های جهانی و المپیک باعث افتخارات متعددی برای ورزش کشورمان شده است اما فاقد سالن های ورزشی تخصصی برای فعالیت ورزشکاران است.

به گزارش راه شلمچه، مهندس رضا خلردی کارشناس مسائل شهری در جمع تعداد کثیری از اهالی ورزشی شهر ساری، به کمبود زیرساخت های ورزشی این شهر اشاره کرد و گفت: ساری قلب ورزش کشور به شمار می رود اما فاقد امکانات مناسب زیرساختی در حوزه تجهیزات ورزشی است.


وی در این جمع افزود: ورزش این شهر استعدادهای بالقوه را دارد و می توان از آن به عنوان محل تغذیه تیم های ملی رشته های مختلف ورزشی یاد کرد که در رده های جهانی و المپیک باعث افتخارات متعددی برای ورزش کشورمان شده است اما فاقد سالن های ورزشی تخصصی برای فعالیت ورزشکاران است.


خلردی تصریح کرد: کشتی ساری چشمه جوشان استعدادهای ناب ورزش کشور است اما فاقد خانه تخصصی کشتی است و خلاء وجود تیم های مختلف ورزشی جهت پشتیبانی از تیم های بزرگسالان را باید به نبود تجهیزات و امکانات ورزشی این شهر نسبت داد.


این کارشناس مسائل شهری، خاطر نشان کرد: متأسفانه عدم وجود سالن های ورزشی و زیرساخت های مناسب باعث شده تا بسیاری از ورزشکاران ساروی بالاجبار در تیم های ورزشی سایر شهرها و حتی استان ها، فعالیت های خود را دنبال کنند که برای برون رفت از این معضل، تعاملات ساختاری دستگاههای اجرایی شهر ساری همچون شهرداری با اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان می تواند به احداث بسیاری از اماکن ورزشی در مناطق هدف بینجامد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار