درخواست پیشکسوت و خَیِّر شاخص ورزشی از استاندار مازندران

حسن صفری در بخشی از سخنانش با اشاره به اینکه آمادگی کافی برای مشارکت در احداث اماکن ورزشی را دارد، خطاب به حسین زادگان استاندار مازندران گفت: بنده از طریق این رسانه اعلام می دارم در صورتی که استانداری مازندران و مسئولان امر زمین مناسب برای احداث سالن های مجهز ورزشی در اختیار بنده قرار بدهند، در روند احداث بناهای مورد نظر برای ورزش این دیار، مشارکت حداکثری را خواهم داشت.

به گزارش راه شلمچه، حسن صفری پیشکسوت ورزشی و یکی از خیّران محبوب ورزشی و اجتماعی که آثار خدمات وی سالهای مدیدی برای جامعه ورزشی و مردم این دیار به ماندگار خواهد بود، در محفل جمعی از اصحاب رسانه و صاحب نظران ورزشی گفت: توسعه در امورات ورزشی قطعاً مانع بسیاری از کج روی ها و بزهکاری های اجتماعی خواهد بود.


وی با اشاره به اینکه استعدادهای ناب ورزشی در مازندران بسیار زیاد هستند، گفت: قطعاً ایجاد زیرساخت های مناسب برای رشد و شکوفایی آنها می تواند علاوه بر ایجاد نشاط اجتماعی در بین مردم، جامعه را به سمت سالمسازی و حرکت به سوی بالندگی هدایت کند.


حسن صفری در بخشی از سخنانش با اشاره به اینکه آمادگی کافی برای مشارکت در احداث اماکن ورزشی را دارد، خطاب به حسین زادگان استاندار مازندران گفت: با شناختی که از روحیات و شخصیت ایشان سراغ دارم بی شک کمک به توسعه ورزش و ارکان مختلف آن دغدغه ایشان نیز است و بنده از طریق این رسانه اعلام می دارم در صورتی که استانداری مازندران و مسئولان امر زمین مناسب برای احداث سالن های مجهز ورزشی در اختیار بنده قرار بدهند، در روند احداث بناهای مورد نظر برای ورزش این دیار، مشارکت حداکثری را خواهم داشت.


وی افزود: مذاکراتی را با بسیج سازندگی و مسئولان امر در ارگان های ذیربط نیز داشته ایم و اعلام کردیم که در صورت واگذاری اراضی مناسب ساخت و ساز از سوی شهرداری ساری، کار احداث آن را با کمک خیّران و دلسوزان ورزشی بر عهده می گیریم.


صفری با اشاره به اینکه آنگونه که باید از بخش خصوصی در توسعه زیرساخت های ورزشی مازندران حمایت نمی شود، خاطر نشان کرد: رشته هایی همچون هندبال ساحلی، کشتی ساحلی، والیبال ساحلی، اسب دوانی و سایر ورزش های ساحلی رشته هایی هستند که با احداث اماکن مناسب می توانند افتخارات بسیاری را برای ورزش این دیار به دست آورند و واگذاری زمین هایی در بسترهای مناسب آبی قطعاً با احداث بناهای ورزشی از سوی خیّران همراه خواهد بود.


گفتنی است حسن صفری از پیشکسوتان و خّیران برجسته ورزشی کشورمان است که خدمات صادقانه وی در ورزش بر هیچ احدی پوشیده نیست و باید دید استاندار مازندران، مسئولان استانی و شهرستانی چگونه قادر خواهند بود از ظرفیت های بسیار شایسته خیّران در اعتلای ورزش این دیار بهره ببرند


اگر خوشت اومد لایک کن
2
آخرین اخبار