سپهر خلجی خطاب به دولت قبل:

دولتی که تحویل دادید تا بالاترین سطوح از آن بوی نفوذ می‌آمد

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت خطاب به دولتیان گذشته گفت: نه تنها ارتباط دولت با مردم قطع بود بلکه حتی وزیران و مدیران ارشد هم نمی‌توانستند رئیس جمهور را ببیند اما امروز رئیس جمهور میان مردم است.

به گزارش راه شلمچه، «سپهر خلجی» روز پنجشنبه در نشست شورای اداری استان ایلام اظهار کرد: امروز پس از نزدیک به دو سال و نیم، تورم ۶۰ درصدی ابتدای دولت به زیر ۴۰ درصد رسیده و در فروردین و آن هم در اوج فشارهای تحمیلی علیه کشور و شرایط خاص سیاسی و امنیتی منطقه و جهان وارد کانال ۳۰ درصد شد.

 

ارتباط دولت با مردم در دولت شما قطع بود

وی افزود: دولتی شما تحویل دادید که تا بالاترین سطوح آن بوی نفوذ می‌آمد، نه تنها ارتباط دولت با مردم قطع بود بلکه حتی وزیران و مدیران ارشد هم نمی‌توانستند رئیس جمهور را ببیند اما امروز رئیس جمهور میان مردم است.

 

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت یادآور شد فراموش نکنیم سه سال پیش که دولت تحویل گرفته شد، روزانه ۷۰۰ تا ۸۰۰ تا جان باخته کرونایی داشتیم، مدارس و بازارها و دانشگاه‌ها تعطیل بود و چشم‌انداز روشنی وجود نداشت و تورم هم ۶۰ درصد بود.

 

زمین سوخته تحویل دولت بعدی دادید

خلجی ادامه داد: حالا بانی اصلی تورم ۶۰ درصدی، مدعی شده و می‌گوید با تورمی روبه رو هستیم که در ۸۰ سال گذشته نظیر نداشته است، در حالی‌که شما در واقع یک زمین سوخته تحویل دولت بعدی دادید که آواربرداری از آن، سال‌ها طول می‌کشد.

 

وی اظهار کرد: در بخش زیرساخت با مشکلاتی مانند قطعی برق و فروش نرفتن نفت مواجه بودیم به نحوی که خودشان می‌گفتند اگر کسی ۲۰۰ هزار بشکه نفت فروخت آن را وزیر نفت می‌کنیم، اما امروز و در این دولت حدود یک میلیون و پانصد هزار بشکه نفت می‌فروشیم.

 

قطع ارتباط خارجی و حاکمیت دوگانه را فراموش نکرده ایم

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت همچنین گفت: قطع ارتباطات خارجی، دامن زدن به حاکمیت دو گانه، رشد تولید نزدیک صفر درصد در دهه ۹۰ را فراموش نکرده‌ایم.

 

خلجی با اشاره به خدمات دولت سیزدهم افزود: امسال رشد تولید پس از دو سال بالای ۶ درصد بود که البته باید به ۸ درصد برسد، در حوزه مسکن، تولید مسکن منفی بود که امسال به مثبت ۳ و ۴ رسیده است.

 

غزه رسوا کننده مدعیان حقوق بشر است

وی بیان کرد: هیچ میدانی مانند غزه رسواکننده مدعیان حقوق بشر نیست. دامنه لشکرکشی و سرکوب به نفع رژیم صهیونسیتی امروز به دانشگاه‌ها و مراکز علمی اروپا و آمریکا رسیده است.

 

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت توضیح داد: آرایش رسانه ای دشمن سال‌ها است تغییر کرده و حالت آفندی و یک شکلی گرفته که نه تنها به نقاط ضعف که به نقاط قوت هم حمله میکند؛ به عنوان مثال اربعین برای ما یک نقطه قوت و صحنه بی‌نظیر است که به همین هم حمله می کنند.

 

خلجی افزود: یک جنگ نفس‌گیر در روایت سازی داریم و درگیر جنگ مدیریت پیام و روایت درست هستیم.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار