دیدار عیدانه معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با خبرنگاران +تصاویر

سیدمحمد حسینی در دفتر خود پذیرای جمعی از خبرنگاران بود که اصحاب رسانه به جای پرداختن مشکلات صنفی، مشکلات جامعه را مطرح کرده و معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس به همراه معاونانش مطالب مهمی را بیان کرد.

به گزارش راه شلچه، این دیدار به مناسبت فرارسیدن سال جدید و همچنین و سعید عید فطر برگزار شده بود، در پایان معاون رئیس‌جمهور از خبرنگاران تقدیر کرد.

در این نشست صمیمی تعدادی از خبرنگاران به موضوعات روز جامعه از جمله افزایش قیمت طلا و ارز و همچنین عدم نظارت به گرانی‌های اخیر پرداختند که دکتر سیدمحمد حسینی ضمن پاسخ به پرسش‌های خبرنگاران، قول داد این دغدغه‌ها را به دولت ارائه دهد.

خبرنگار راه شلمجه در این دیدار به سفرهای استانی معاون پارمانی رئیس‌جمهور اشاره کرد و پرسید: با توجه به حضور پررنگ جنابعالی در سفرهای استانی به نطر می‌آید بر خلاف دوره‌های گذشته، شاهد رویکرد جدیدی از معاونت پارلمانی ریاست جمهوری هستیم و حسینی این سفرها را با توجه به درخواست‌های نمایندگان مجلس و همچنین مسئولین استان‌ها بیان کرد و گفت: ایران فقط تهران نیست و ضمن اینکه در دانشگاه‌ها با دانشجویان و با اقشار مختلف دیدارهایی داریم، در شهرستان‌ها سعی کردیم حضوری فعال داشته باشیم و پیگیر مصوبات و یا بررسی مشکلات را در برنامه‌های خود داریم.


اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار