امیری سوادکوهی:

رئیس جمهور در مسیر ولایت فقیه حرکت کند

محقق جوان شیعه گفت: جناب رئیس جمهور منتخب بداند که یکی از خطوط قرمز ما جریان مقاومت هست که ریشه در انقلاب حسینیِ خمینی دارد.

به گزارش راه شلمچه، همزمان با مراسم تحلیف ریاست جمهوری دکتر پزشکیان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین امیری سوادکوهی از محققان و نویسندگان شیعه در مصاحبه با خبرنگار ما در شهر مقدس قم، رئيس جمهور منتخب را به رهروی طریق ولایت دعوت کرد و وی را به نگاه ولائی نسبت به رهبری معظم ارجاع داد که امام خامنه ای عزیز را در هر امری فصل الخطاب بداند.

امیری سوادکوهی تاکید کرد رئیس جمهور جایگاه ولایی رهبری انقلاب را درک کند که اصل همه اصل ها در همه نسل ها ولایت فقیه است.
این محقق جوان در ادامه به فرمایشات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد که شرط مصونیت انقلاب تبعیت از ولایت فقیه است و این مقام منیع هست که کشور را از آسیب ها و هجمه ها حفظ می کند.


وی تاکید کرد: ولایت فقیه یک اصل الاصول است و تبعیت از آن مقام شامخ در عصر غيبت كبراي ولي دوران،به عنوان مرجع شرعي و ملجاء ديني جامعه بر همگان واجب است. و أما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواه حديثنا فانهم حجّتي عليكم و انّا حجة الله.


سوادکوهی با اشاره به جریان انحرافی در کشور که از حمایت از قدس و مقاومت، همراهی ایران با مقاومت ناراحت هستند گفت: جناب رئیس جمهور منتخب بداند که یکی از خطوط قرمز ما جریان مقاومت هست که ریشه در انقلاب حسینیِ خمینی دارد.


حمایت از ندای غربت اسلام در سرزمین‌های اشغالی است. مسأله فلسطین نمونه بارزی از نتیجه کمرنگ بودن وحدت در میان امت اسلام و فاصله گرفتن از مسیر قرآن و عترت است که امیدواریم با تدابیر زعمای دین و اتحاد و انسجام مسلمین در مقابل رژیم جعلی اسرائیل و استکبار جهانی، این ضایعه و زخم کهنه و دردناک جهان اسلام نیز التیام یابد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار