اقدام ارزشمند فرهنگی تربیت بدنی و ورزش سپاه کربلا مازندران:

رکابزنی دوچرخه سوران بسیجی به یاد سردار شهید قاسم سلیمانی

سرهنگ قلی پور دراین مراسم ضمن آرزوی سلامتی برای گروه اعزامی گفت: در طی این مسیر دوچرخه سوران استانهای دیگر نیز به این گروه اضافه خواهند شد و ان شالله در پایان مراسم در شهر کرمان مراسم یاد بودی بر سر مزار سردار شهید سلیمانی برگزار خواهد شد.

دوچرخه سوران هیات دوچرخه سواری ورزش بسیج سپاه کربلا به یاد سردار دلها مازندران را به مقصد کرمان ترک کردند .


به گزارش ارسالی روابط عمومی تربیت بدنی و ورزش سپاه کربلا به راه شلمچه، رکابزنان بسیجی با حضور در سرمزار شهید گمنام در سپاه کربلا و بدرقه مسوولین تور دوچرخه سواری رهروان علمدار را از مازندران دیار علوی آغاز نمودند.



در این مراسم سرهنگ قلی پور رئیس سازمان تربیت بدنی و ورزش بسیج مستضعفین کشور، سرهنگ محمد رضایی جانشین فرماندهی سپاه کربلا، کاظم غفارپور مسوول تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا و حسن افشار مسوول بسیج ورزشکاران استان مازندران، ییلاقی معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان و جمعی از مسوولین و روسایی هیات های ورزش بسیج حضور داشتند .



سرهنگ قلی پور دراین مراسم ضمن آرزوی سلامتی برای گروه اعزامی، گفت: در طی این مسیر دوچرخه سوران استانهای دیگر نیز به این گروه اضافه خواهند شد و انشالله در پایان مراسم در شهر کرمان مراسم یاد بودی بر سر مزار سردار شهید سلیمانی برگزار خواهد شد.




سرهنگ محمدرضایی جانشین فرمانده سپاه کربلا نیز در این مراسم زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا را یکی از وظایف مهم دانست و افزود: با ترویج فرهنگ ایثار وشهادت در واقع انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را از هرنوع تهدید خارجی بیمه می کنیم و این سلاحی است که باعث عجز و ناتوانی دشمنان اسلام است .


غفارپور مسوول تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا تصریح کرد: دوچرخه سوران ما انشاالله طی هشت روز رکابزنی به شهر کرمان خواهند رسید و در آنجا بر سر مزار شهید حاج قاسم سلیمانی میثاق نامه ورزشکاران استان مازندران را قرائت خواهند نمود.



 وی در ادامه خاطر نشان کرد: این یکی از برنامه های محوری کمیته ورزش و جوانان پیش کنگره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم شمال کشور است که اخبار آن طی روزهای آینده به ملت شریف مازندران خواهد رسید .


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار