قطار کشتی مازندران در ریل مودت و مرافقت قرار خواهد گرفت

اما هر چه به جلو رفتیم اتحاد، همدلی، همفکری و یک پارچگی جامعه کشتی کمتر و کمتر گشت و در برابر  عناد و نفاق حرف اول کشتی مازندران شد.

چهارم تیرماه بود که خبری نیکو مراد کشتی دوستان مازنی را نوشین کرد. عسکری محمدیان پیروزمندانه از مجمع انتخابات که در سالن زرهون اداره کل برپا شد، خارج گشت و با ۹ رای که استنتاج کرد جایگزین اصغر ثمربخش مدیر نمونه کشتی استان مازندران شد تا فصل تاه ای برای ورزش اول استان رخ دهد.



به گزارش راه شلمچه، گذشته از ایرادات و خرده گیریهای فراوان کثیر دیگر خواهان ریاست هیات که پیشتر وافر به آن پرداختیم، با توجه به اینکه محمدیان خود از مفاخر کشتی دنیا محسوب میشود، مترصد حفظ جایگاه قبلی و ادامه روند فیروزمندی کشتی مازندران بودیم.



اما هر چه به جلو رفتیم اتحاد، همدلی، همفکری و یک پارچگی جامعه کشتی کمتر و کمتر گشت و در برابر  عناد و نفاق حرف اول کشتی مازندران شد.



تمامی مربیان، مسئولین کمیته ها و نفراتی که در تیم ثمربخش حضور داشته و در جملگی موفقیت های کشتی مازندران نقش شایانی را ایفا کردند یکی پس از دیگری از سمت های خود عزل شدند.



در ادامه شماری از مربیان خوشنام و سازنده از معاضدت با هیات استان امتناع ورزیدند. حالت کشتی مازندران بحرانی تر شد آن هم در شرایطی که عامه فعالیت ها در کشتی بدلیل شیوع ویروس کرونا در تعطیلی بیقید بسر می برد. در این اثنا اخبار ضد و نقیضی از اعمال نفوذ برخی افراد در عزل و انتصاب ها نیز از خانه کشتی به گوش می رسید.



سرانجام عسکری محمدیان به خود آمد و با جهد تصمیم به وارسی و ریشه یابی این حجم از نفاق را گرفت و در اولین گام در پیدایش وحدت میان خانواده بزرگ کشتی استان، سلمان قادری را به خانه کشتی سوق داد و ابلاغ ریاست هیات کشتی جویبار را به وی اهدا کرد.



البته اهدا حکم تنها بهانه ای شد تا در جلسه ای چند ساعته بدنبال راهکاری برای رجعت مربیان به صلح و آشتی پیدا شود. در دنباله این دیدار محمدیان به همراه جمعی از پیشکسوتان نیکنام به ملاقات حسن رنگرز مدیرکل جدید ورزش استان رفتند و در خصوص مسائل روز کشتی استان به بحث و تبادل نظر پرداختند. شنیده ها حکایت از آن دارد که طی روزهای آینده شاهد وقایع نیک و خوشایند در کشتی مازندران خواهیم بود.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار