لژیونر فوتبال جوانان ایران به اسپانیا مهاجرت کرد!

نیما اندرز، بازیکن تیم فوتبال جوانان ایران پس از درخشش در جام جهانی نوجوانان، تصمیم به ادامه تمرینات با تیم جوانان ایران گرفت و به‌جای امضای قرارداد با باشگاه‌های داخلی، به لگانس اسپانیا پیوست. 

به گزارش راه شلمچه به نقل از مهر، نیما اندرز، استعداد درخشان تیم فوتبال جوانان ایران که اخیراً در جام جهانی نوجوانان توجه‌ها را جلب کرده بود، با پیشنهاداتی از سوی باشگاه‌های مطرح داخلی مانند استقلال و پرسپولیس مواجه شد. اما او تصمیم گرفت به جای امضای قرارداد با باشگاه‌های داخلی، تمریناتش را با تیم جوانان ایران ادامه دهد.

عملکرد فوق‌العاده اندرز به جذب توجه باشگاه لگانس اسپانیا منجر شد، و آنها تمایل به امضای قراردادی پنج ساله با این بازیکن دارند. اندرز پس از ارزیابی گزینه‌های موجود، به اسپانیا سفر کرد تا قراردادی رسمی با این تیم ببندد و به عنوان یک لژیونر جدید در فوتبال ایران شناخته شود.

سعید گنجی، مدیر تیم فوتبال جوانان ایران، در برنامه‌ای زنده تأیید کرد که انتقال اندرز به لگانس صورت گرفته است. بدین ترتیب، او پس از کسری طاهری، مهاجم تیم روبین کازان روسیه، به دومین بازیکن جوان ایرانی تبدیل می‌شود که فوتبالش را در خارج از کشور ادامه می‌دهد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار