ماسک ترامپ را به فنا می‌برد!

ایلان ماسک، میلیاردر و حامی ترامپ، در مصاحبه‌ای با تاکر کارلسون درباره احتمال شکست ترامپ در انتخابات 2024 و پیروزی کامالا هریس اظهارنظر کرد. 

به گزارش راه شلمچه، راشاتودی روسیه نوشت: ایلان ماسک، کارآفرین مشهور و صاحب شرکت‌های «تسلا» و «اسپیس‌ایکس» و همچنین پلتفرم اجتماعی «ایکس» که خود از حامیان پر و پا قرص دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین و نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ به شمار می‌رود، در مورد نتایج احتمالی انتخابات و امکان پیروزی کامالا هریس، رقیب ترامپ اظهار نظر کرد.

ماسک در یک مصاحبه طولانی با تاکر کارلسون، مجری محبوب و دیگر حامی ترامپ، شرکت کرد که این گفت‌وگو بر روی پلتفرم «ایکس» منتشر شده است.

کارلسون با فرض شکست ترامپ و موفقیت هریس مصاحبه را آغاز کرد و به ماسک گفت: «اگر اینطور شود، روزت به تنگنای بزرگی خواهد افتاد!»

ماسک در پاسخ بیان کرد: در صورت شکست ترامپ، واقعا به مشکلات بزرگی دچار می‌شوم. آیا باید تا سال‌ها دلتنگی بکشم؟ آیا قادر به دیدار با فرزندانم خواهم بود؟ نمی‌دانم! همچنان بی‌پرحالی کامالا را به سخره می‌گیرم و نامش را به شوخی کامالا کوکی گذاشته‌ام.

این اظهارات به پیام جنجالی ماسک که در بستر «ایکس» منتشر شده و پس از آن از دسترس خارج گردید، اشاره دارد. در آن پیام، او اعلام کرده بود که هیچ فردی تلاش نمی‌کند تا کامالا را از میان بردارد، در حالی که خود ترامپ دو بار هدف سوءقصد قرار گرفته است. 

ماسک در توضیح این پیام افزود: عده‌ای برداشت نادرستی از صحبت‌های من داشتند و فکر کردند که درخواست ترور او (کامالا) را مطرح کرده‌ام. قطعا دلیلی برای ترور شخصی که به ذهنش خطور می‌کند، وجود ندارد!

او همچنین در ماه جولای، پس از اولین تلاش برای ترور ترامپ در یک گردهمایی در پنسیلوانیا، به‌طور رسمی حمایت خود از رئیس‌جمهور سابق آمریکا را اعلام کرد.

ماسک همچنین تایید کرد که در مورد ریاست «کمیسیون بهره‌وری دولت» در دولت احتمالی ترامپ، گفت‌وگوهایی داشته است. پس از خریداری «ایکس»، او ۸۰ درصد از کارکنان این شرکت را برکنار کرد و ادعا کرد که نتیجه این اقدام بهبود عملکرد پلتفرم بوده است!

این میلیاردر آمریکایی همچنین در گردهمایی مجدد ترامپ که در محل اولین سوءقصد به او برگزار شد، حضور یافت و با حمایت از نامزد جمهوری‌خواهان، شخصیت خونسرد او را در زمان وقوع ترور تحسین کرد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار