توصیه حبیب الله بور بور به پزشکیان:

مشکلات کشور فراتر از اختلافات جناحی و رنگ های سیاسی است

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی خطاب به رئیس جمهور گفت: اجازه ندهد برخی افراد مسائله دار و جریانات سیاسی مسیر دولت را به انحراف بکشانند.

به گزارش راه شلمچه: نهصد و هفتاد و نهمین جلسه جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در عصر روز دوشنبه هشتم مرداد ماه ۱۴۰۳ با حضور دبیرکل و اعضای مرکزی و مشورتی برگزار شد.

در این نشست، "حبیب الله بور بور"، دبیر کل این تشکل سیاسی، ضمن اشاره به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: باید اعتماد مردم و رای مردم را فرصتی برای خدمت دانست و به اعتماد آنان وفادار بود.

وی افزود:  انتخابات نقطه امید مردم به جریان یافتن خون دوباره در شریان های حیاتی این کشور است و باید با عملکرد خود و توجه به مشکلات مردم این امید را زنده نگه داشت. متاسفانه در گذشته شاهد بودیم دولت یازدهم و دوازدهم آقای روحانی با پرداختن به حواشی و بدون توجه به مشکلات اصلی کشور به بی اعتمادی و نامیدی مردم از صندوق رای دامن زد و این زخم اگر درمان نشود برای آینده کشور خطرات فراوانی را به همراه خواهد داشت.

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در ادامه  بیان داشت: در ایام تبلیغات ، اینجور نشان می داد که دولت آقای پزشکیان دولت سوم آقای روحانی خواهد بود البته خود ایشان بارها این را رد کردند ولی با وجود افرادی از دولت آقای روحانی در اطراف ایشان این خطر وجود دارد. لذا مطمئنا اگر چنین اتفاقی بیافتد دولت چهاردهم با مشکلات عدیده ای هم در اجرا و هم در بین افکار عمومی مواجه خواهد شد و چه بسا ضربه ی سنگینتری به امید مردم به صندوق رای وارد خواهد شد.

بوربور تصریح کرد: آنچه که امروز باید همه ی ما به آن عمل کنیم این است که هر کاری برای کمک به این دولت از دستمان بر می آید باید انجام بدهیم و برای موفقیت این دولت دعا کنیم اما مهمتر از همه ی ما،‌ شخص رئیس جمهور است که می بایست اجازه ندهند برخی افراد مساله دار و جریانات سیاسی مسیر دولت را به انحراف و حاشیه ببرند و بدانند امروز مشکلات کشور فراتر از اختلافات جناحی و رنگ های سیاسی است و ضروری است با هم افزایی و هم دلی برای حل مشکلات کشور تلاش جهادی کرد.

انتهای پیام//

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار