تصاویر این هفته نمازجمعه تهران بر خلاف برخی از رسانه‌ها!

برخی از رسانه‌ها با انتشار عکس و ویدئو سعی کردند صف‌های نمازجمعه امروز در دانشگاه تهران را با استقبال کم نمازگزاران نشان دهند.

به گزارش راه شلمچه، نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته تهران(24 فروردین 1403) به امامت آیت‌الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در دانشگاه تهران برگزار شد.

با توجه به تعطیلی طولانی نوروز امسال و همچنین برگزاری نماز عید سعید فطر در روز چهارشنبه، پیش‌بینی می‌شد به نسبت هفته‌های گذشته، نمازجمعه این هفته تهران کمی خلوت‌تر باشد اما امروز جمعیتی که برای اقامه نماز به دانشگاه تهران آمده بودند نشان می‌دهد برخلاف برخی از رسانه‌ها، استقبال نمازگزاران این هفته چشمگیر بوده‌است.

یکی از این سایت‌ها از طریق گوشی همراه در زمان آغاز خطبه اول با ضبط ویدئویی که از گوشه محل برگزاری نماز انتخاب کرده بود قصد داشت تا جمعیت حاضر را معدود نشان دهد و از آنجایی‌که نمازگزاران در همه هفته‌ها تا شروع نماز کم کم به صفوف افزوده می‌شوند برای همین به تصاویر زیر اگر دقت شود نشان می‌دهد این سایت در این باره به صورت هدفمند سعی داشت تا نمازجمعه امروز تهران را تضعیف کند.

همچنین رسانه‌های دیگر با انتخاب تصویری هدفمند قصد داشتند تا جمعیت حاضر در دانشگاه تهران را اندک نشان دهند.

نماز جمعه بر اساس سیاست‌های ستاد ائمه جمعه کشور برگزار می‌شود و اگر مواردی باشد خود این ستاد تشخیص می‌دهد چه کسانی خطبه را بخوانند و برخی رسانه‌ها با نادیده گرفتن جایگاه مهم نمازجمعه به نوعی باعث تخریب این جایگاه می‌شوند.

اما خطیب جمعه این هفته تهران در ابتدای خطبه‌ها گفت: از اینکه در این چند روز اخیر شبکه‌های مجازی که قتلگاه جوانان و مسلخ آبروها شده‌اند این طلبه و سرباز ناچیز امام زمان،  رهبری و مردم را بهانه قرار دادند و در اثر یک غفلت باعث شدند اینقدر مردم عزیز ما دلشان شکست و وقتی ما را می دیدند گریه می‌کردند ،‌ از اینکه باعث شدم این همه به شما هجمه شد عذر خواهی می‌کنم و از خانواده بزرگ مردم ایران و پدر این خانواده رهبر معظم انقلاب اسلامی عذرخواهی می‌کنم.

وی افزود: در این فضای تند برخاسته از بیرون همه دشمنان هم صف شدند اما نتوانستند هیچ اثری در اراده شما داشته باشند؛ لذا به دلیل این ایستادگی از همه شما تشکر می‌کنم. برای افرادی که از این طلبه که هیچ است و هیچ افتخاری جز سربازی امام امت ندارد، از آبروی خود مایه گذاشتند و از بنده دفاع  کردند دعا می‌کنم همیشه سرافزار باشند.

تصاویر امروز نماز جمعه تهران را مشاهده می‌کنید.

اگر خوشت اومد لایک کن
2
آخرین اخبار