سردار میرشکار در یادواره شهدای بندپی شرقی بابل:

نوجوان‌های دست‌بسته‌ و زنده به گور شده کربلای چهار یقه‌ بعضی از کاندیداهای مجلس را می‌گیرند

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: شرم‌مان می‌آید که نتوانند فاضلاب کوت عبدالله در اهواز و آلودگی هوای تهران را کنترل کنند.

به گزارش راه شلمچه از بابل، مارسم یادواره 107 شهید بندپی شرقی بابل امشب 5 دی در گلزار شهدای امام‌زاده سیدنظام‌الدین(ع) پاشاامیر برگزار شد.

سردار علیجان میرشکار یکی از فرماندهان نام آشنای دوران دفاع مقدس لشکر ویژه 25 کربلای مازندران با گرامی‌داشت یاد و خاطر شهدا گفت: اگر نظام ما حق است و اگر در مسیر حق هستیم پس فدا کردن جان چه ارزشی دارد؟ جان‌ها فدا می‌کنیم. همه حرکت و تلاش حضرت امام(ره) همان جمله‌ای است که خدا دستور داده به همه انبیا و همه ائمه(ع) و به همه مومنین ما برای تحقق این آیه قرآن(قُلْ إِنَّمَا أَعِظُكُمْ بِوَاحِدَةٍ ۖ أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنَىٰ وَفُرَادَىٰ ثُمَّ تَتَفَكَّرُوا) وارد عرصه انقلاب و دفاع مقدس شدیم. قیام کنید برای خدا تا سبک زندگی ما، زندگی قرآنی شود، سبک زندگی ما زندگی دینی اهل البیت و تا اینکه زمینه سازی حکومت جهانی حضرت حجت(عج) هدف حضرت امام(ره) بود و این استراتژیک پیام قرآن است. اما در ادامه تاکتیک را در اختیار من و شما گذاشت تا چگونه قیام کنیم. انفرادی یا جمعی. یک زمانی قرار است حضرت امام به تنهایی در برابر استبداد بایستد و فرمان حضور در صحنه مردم را داد و یک زمانی همه را دعوت کنیم 22 بهمن‌ها شکل گیرد تا استبداد را ساقط کنیم و یک زمانی هم در دفاع مقدس به دسته، گروهان، گردان، تیپ و  لشکر سازماندهی شدیم تا در برابر تهاجم دشمن بایستیم. ما باید گوش به فرمان ولی زمان باشیم. 

یادگار دفاع مقدس با طرح این سوال که امروز در کدام صحنه باید حاضر باشم، ادامه داد: در جنگ دیروز اگر دشمن به خرمشهر حمله کرد از همین شهر بابل و همین روستاهای بابل شما و در همین مازندران شما در یک مقطع سه تیپ قَدری که استعداد لشکری داشتند برای آزادی خرمشهر حضور پیدا کرده بودند؛ لشکر 25 کربلا، تیپ بیت‌المقدس و تیپ نور که همزمان در جنگل‌های مازندران درگیر بودیم، همزمان در کردستان به استعداد یک لشکر به فرماندهی ابوعمار نیرو داشتیم و امروز همان دشمن روبروی من و شماست. اما امروز دشمن به خرمشهر کاری ندارد. امروز حرفش این است که با تصویب 2030 دیگر نوجوانی مثل قاسم‌تبار شما تربیت نشود.

سردار جانباز میرشکار افزود: متاسفانه فرهنگ غرب و تهاجم فرهنگی غرب بر فرهنگ زندگی غنی اسلامی ما تاثیر گذاشته و آنها شعار حقوق بشر را سر می‌دهند اما بشر را در پشت نقاب حقوق بشردوستی دارند سلاخی می‌کنند. ما تا کنون نتوانستیم فرهنگ غنی ایرانی اسلامی را درست جا باندازیم اما در گام دوم مأموریت نسل جوان امروز ما این است و به دنیا برساند که داعش از ما نیست و پیغمبر ما پیغمبر رحمت است.

وی با تأکید بر بصیرت افزایی مردم در انتخابات پیش‌رو گفت: اگر کاندیدای مجلس یا ریاست جمهوری برای مَنیت، خودنمایی، به قدرت و ثروت رسیدن و یا برای به شهرت رسیدن وارد میدان شود به ولله قسم آن نوجوان بندپی‌ای که در عملیات کربلای چهار دست‌بسته و زنده به گور شد یقه‌تان را خواهد گرفت. بنابراین باید حرکت‌تان برای خدا باشد.

میرشکار با انتقاد از عملکرد دولت تدبیر و امید، گفت: صرف اینکه بگوییم اهل تدبیریم و صرف اینکه بگوییم دولت امیدیم نه تدبیری در آن است و نه امیدی است. اهل تدبیر و امید باید دشمن را بشناسد و اهل تدبیر و امید باید وضعیت ملت را بشناسد. روز به روز داریم درجا می‌زنیم.

سردار میرشکار افزود: کسانی که کاندیدای مجلس شدند باید درک درستی به جمله امام که «مجلس در رأس امور است» داشته باشند و مجلس فعلی ما نه تنها در رأس امور نیست بلکه اصلا اموری در دستش نیست. اگر در رأس امور باشد نمی‌تواند مصوبات مجلس بر زمین بماند. نمی‌تواند وزیری خلاف مصوبات مجلس حرکتی انجام دهد. چه شده‌است چهار- پنج سال پیش کارت سوخت معضلی بود اما امروز با میلیارها دلار خسارت بر این مردم، کارت سوخت بازگشت؟ وزیر خلاف کرد؟ مجلس مگر مرده‌است؟ 

یادگار شهدای دفاع مقدس با سفارش به مردم در انتخاب نمایندگان مجلس تأکید کرد: مردم، اگر در 1400 بهترین فرد را به‌عنوان رئیس جمهوری انتخاب کنید اما مجلس، مجلس درستی نباشد آن رئیس جمهور خوبِ شما را مجلس می‌تواند با استیضاح زمین‌گیر کند. وزرای رئیس جمهور را مجلس باید انتخاب کند.

وی همچنین با انتقاد از شورای نگهبان و با بیان اینکه از شورای نگهبان گله داریم، ادامه داد: داد داریم از شورای نگهبان. امام حاضر ما با تمام وجود از شورای نگهبان ما حمایت می‌کند و ما هم گوش بفرمانیم. نیمی از اعضای شورای نگهبان از مجلس رأی می‌گیرند مجلس رأس امور را من و شما می‌توانیم به رأس امور برساینم.

فرمانده آملی دوران دفاع مقدس مازندران در خاتمه با ابراز تأسف، گفت: شرم‌مان می‌آید که نتوانند فاضلاب کوت عبدالله در اهواز و آلودگی هوای تهران را کنترل کنند.

اگر خوشت اومد لایک کن
2
آخرین اخبار