سیدعماد حسینی:

پاسخی مقتضی و با قاطعیت به سفاکان جنایتکار صهیونیست داده خواد شد

رئیس هیئت مدیره نفت خزر و نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در پی شهادت مجاهد بزرگ «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر حماس با ارسال پیامی نوشت: جنایتکاران صهیونیستی در تهران و در قلب ایران دست به جنایتی هولناک زدند و یکی از فرزندان فلسطین آزاده پرور، مبارز نستوه و خستگی ناپذیر آزادی سرزمین مقدس را به شهادت رساندند.

به گزارش راه شلمچه، متن پیام دکتر سیدعماد حسینی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضى‌ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدِيلًا.

درست در هنگامه ای که ایران در پسا عملیات وعده صادق در عرصه موازنات منطقه ای به نقطه بازدارندگی مطلوب رهنمون شده بود، در موسم و موعدی که در عرصه سیاست داخلی بعد از حادثه دلخراش شهادت رئیس جمهوری با حضور و همگرایی لایه های مختلف و متنوع جامعه در قالب انتخاباتی وحدت آفرین مسیر انسجام داخلی و اتفاق عمومی به عنوان عنصر مهم تعیین کننده امنیت ملی در طلوعی تازه قرار گرفته بود.


سفاکان جنایتکار صهیونیست که این سربلندی و سرافرازی ایران عزیز را مخل ماهیت تجاوزگرانه و مهار کننده تمامیت خواهی ددمنشانه خود می دیدند، در تهران و در قلب ایران دست به جنایتی هولناک زدند و یکی از فرزندان فلسطین آزاده پرور، مبارز نستوه و خستگی ناپذیر آزادی سرزمین مقدس را به شهادت رساندند.


بدیهی است که آرمان بلند مقاومت با شهادت بزرگانی چون شهید هنیه مخدوش نخواهد شد و درختی تناورتر از قبل خواهد بود و پاسخ مقتضی نیز از سوی نهادهای ذیربط با قاطعیت داده خواهد شد.


اما از یاد نبریم که این ترور مذبوحانه در این فراز و موقعیت در ایران با چه هدف و غرضی انجام پذیرفته است!
آنان همگرایی و انسجام داخلی ما که در پسا انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم در مسیر رشد و تعالی قرار گرفته است، هدف گرفته اند تا دشمنی خود را کارگرتر از سابق کنند، به هوش باشیم و با وحدت در عین تکثر، همنوایی و همدلی و پشتوانه سازی برای دولت و در میان خودمان و اضلاع و اجزای حاکمیت، کید و مکر دشمنان را به خودشان برگردانیم و در مسیر پیشرفت و تعالی کشور از هیچ کوشش و هم افزایی دریغ نورزیم.

سید عماد حسینی

۱۰ مرداد ۱۴۰۳

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار