تسلیت دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در پی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان

حبیب الله بور بور،در پیامی ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله گفت: یقیناً جبهه مقاوت باقدرت به خون خواهی این شهید والامقام و شهدای قدس پاسخی محکم داده و اسراییل را به حول و قوه الهی از صفحه روزگار محو میگردانند.

به گزارش راه شلمچه: دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در پیامی که به مناسبت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان صورت گرفت تصریح کرد: مجاهد مخلص، فرمانده شجاع و محبوب قلب مستضعفان جهان و یار خالص و عزیز رهبر معظم انقلاب -مدظله‌العالی-، حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهید سیدحسن نصرالله (رضوان‌الله تعالی علیه) به فوز عظیم شهادت در جهاد فی سیبل‌الله رسید. طوبی له و یا لیتنا کنا معه.

متن پیام:

بسم الله الرحمن الرحیم

 انا لله و انا الیه راجعون
«مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا»


حال که در شرایط جهاد عمومی و ترکیبی قرار داریم بر همه مسلمانان واجب است که با غیرت دینی و عقلانیت انقلابی تأمل کنند و حوزه جهادی خود را تعریف کرده، در آن حوزه به جهاد بپردازد. از «اعلام آمادگی برای جهاد و پیوستن به جبهه جهانی مقاومت» و «راهپیمایی گسترده» گرفته تا «درخواست قطع روابط کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی از سران کشورهای اسلامی» و «تبیین رسانه‌ایِ ضرورت و راه‌های جهاد با این غده سرطانی»، حوزه‌های مختلفی است که پیش‌روی امت مجاهد اسلامی و مستضعفین عالم است. این وظیفه قطعی و عینی بر همه مسلمانان است که عدم توجه به آن موجب عقوبت الهی خواهد بود.

رژیم صهیونیستی که از پیروزی در میدان جنگ نابرابر با حزب‌الله لبنان و مردم مظلوم غزه درمانده است و هیچ راهی برای برون رفت از فشارهای درونی و بیرونی ندارد، دست به جنایتی عظیم زد که مسئولیت همۀ عواقب آن بر گردن اوست.

رژیم سفاک صهیونیستی پس از قتل‌عام چهل هزار جان آزاده و بی‌گناه، با عبور از خط قرمز جبههٔ مقاومت و با هماهنگی آمریکای جنایت‌کار، دست به جنایتی هولناک زد و مجاهد بزرگ و سید نستوه مقاومت سیدحسن نصرالله را به شهادت رساند.

شهید حاج قاسم سلیمانی به حق او را «آیت الهی» می‌دانست. آیتی که توانست شجرهٔ طیبهٔ حزب‌الله را چنان تناور کند که توطئه دشمنان به آن گزندی نرساند.

امید است جبههٔ مقاومت طبق وظیفهٔ خود، باقدرت به خون‌خواهی ایشان و شهدای قدس برخیزد و باند جنایتکار اسرائیل را هرچه سریع‌تر از نقشهٔ روزگار محو کند.

اینجانب این مصیبت بزرگ را به محضر حضرت بقیه‌الله‌الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب -مدظله‌العالی-، خانواده مکرم سید مقاومت و جمیع دوستان و ارادتمندان ایشان در سراسر جهان تسلیت می‌گویم و برای جبهه مقاومت و دیگر داغداران این مصیبت بزرگ از خدواند متعال درخواست تسلا، صبر و اجر دارم.

همچنین، جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی کشور ضمن محکومیت شدید این جنایت ضد بشری رژیم جنایتکارصهیونیستی، تاکید می‌نمایدکه سنگرهای مقاومت با عزم و اراده باقی است و بی شک اینگونه اقدامات بزدلانه استکبار جهانی، عزم ملت‌های آزاده و کشورهای محور مقاومت را برای برداشتن گام‌های نهایی در مسیر آزادی قدس شریف مستحکم‌تر خواهد کرد.

معتقدیم که اگر پس از ترورمهمان مردم ایران شهید اسماعیل هنیه در تهران، پاسخ درخور و انتقام سختی گرفته می شد، امروز جنایتکاران صهیونیست جرات و جسارت انجام چنین اقدام سبعانه ای را نداشتند. بنابراین، از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، نمایندگان محترم مجلس و ریاست محترم جمهور خواستار انتقام سخت و اقدام بازدارنده و دندان شکن هستیم.           

حبیب الله بور بور:

۱۴۰۳/۷/۷

انتهای پیام//

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار