فعالیت 27 ستاد انتخاباتی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در کشور، برای حمایت از قالیباف

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، از فعالیت 27 ستاد انتخاباتی در کل کشور خبر داد و گفت:  بنابر نظر سنجی های مسئولان استانی، محمد باقرقالیباف بیشترین محبوبیت را در میان کاندیداها دارد.

به گزارش راه شلمچه: نهصدو هفتادو پنجمین جلسه عمومی جمعیت وفادادان انقلاب اسلامی روز دوشنبه چهارم تیرماه 1403 با حضور اعضای شورای مرکزی و مشورتی در دفتر مرکزی این جمعیت برگزار شد.

"حبیب الله بور بور"، دبیر کل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در ابتدای جلسه، ضمن تبریک عید غدیر به تحلیل وضعیت کاندیداهای  ریاست جمهوری پرداختند.

بور بور، در این نشست  با بیان اینکه ستادهای جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در 27 استان برای از  محمد باقر قالیباف در حال فعالیت می باشند، تصریح کرد: بر اساس نظر سنجی های جدیدی که از مسئولان استانی مخابره شده،  آقای قالیباف بالاترین محبوبیت را به خود محسوب کرده است.

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، مبنی بر اینکه "کشور مشکلاتی را دارد اما با این وجود  در حال پیشرفت و فتح قله ها است"، گفت: بهترین مردم کسی است که برای کشور و نظام مفید باشد و این مردم هستند که پایه های قدرت نظام را منسجم تر و محکمتر می کنند. نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکنون با حمایت  همین مردم از رهبری و ولایت فقیه  مشکلات را پشت سر گذاشته اند.

در آخر این نشست که وحید شقاقی، عضو کمیته نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور داشت، حبیب الله بور بور، دستور تشکیل کمیته تخصصی، اقتصاد و صنعت را با مشارکت نیروهای خِبره این تشکل سیاسی صادر کرد. اعضای این کمیته(حسن فارسیجانی، استاد تمام مدیریت صنعتی دانشگاه شهید بهشتی، وحید شقاقی،مشاور و عضو کمیسیون‌ نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام ، سید جواد حسینیان، کارشناس صنعت و حمید رضا عباسی ) می باشند.

انتهای پیام//

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار