آمادگی ستادهای انتخاباتی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در سراسر کشور

دبیر کل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت: این جمعیت 48 ساعت پس از تصمیم نهایی شورای نگهبان، باحضور شورای مرکزی و نمایندگان استانی، برای حمایت از فرد اصلح تشکیل جلسه میدهد.


به گزارش راه شلمچه و به نقل از تسنیم، "حبیب الله بور بور"، دبیر کل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، ضمن قدردانی از تلاش های رئیس جمهور فقید خاطر نشان کرد: شاخصه اصلی شهید رئیسی، تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیری در وی  بود و شهادتش فقدان بزرگی برای کشور بود.

وی ابراز امیدواری کرد: که منتخب بعدی ولایت مدار، مردم دار و انقلابی باشد و همچنین فکر و ذکرش را معطوف به مسائل اقتصادی و رفع معضل معیشت مردم کند.

وی گفت: سیاست مداری از ویژگی های اول هر رئیس جمهوری است، که این مهم در عرصه های بین المللی به صورت عزتمندانه نمایان خواهد شد.

دبیر کل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، انتخابات ایران را نماد مردم سالاری دینی توصیف و خاطرنشان کرد: از مهمترین وظیفه احزاب سیاسی و بویژه احزاب مدعی انقلابی گری، ترغیب مردم به انتخابات، هم افزایی هر چه بیشتر و حضوری به یاد ماندنی در این روز است.

رئیس اصولگریان خانه احزاب افزود: حزب متبوع او از  هیچ تلاش و کوششی برای به ثمر رسیدن شور حماسی انتخابات دریغ نخواهد کرد و از اصلحترین و انقلابی ترین کاندید حمایت خواهد نمود.

وی در مورد چگونگی حمایت این تَشّکُل سیاسی از کاندیدای مورد حمایت خود توضیح داد: تقریباً پس از 48 ساعت از تصمیم نهایی شورای نگهبان، در جلسه ای که با حضور شورای مرکزی، شورای مشورتی، نمایندگان و دفاتر استانی در ستاد مرکزی برگزار خواهد شد ، تصمیم نهایی را اتخاذ خواهیم کرد.

وی در تکمیل اظهارات خود ادامه داد: جمعیت وفاداران به صورت هماهنگ عمل خواهد کرد و اینگونه نیست که مثلاً ستاد انتخاباتی جمعیت در استان بوشهر از یک کاندید حمایت کند و ستاد دیگر در استان اصفهان از شخص خاص دیگر پیروی نماید.

بور بور تاکید کرد: تصمیم شورای نگهبان برای ما ارجمعیت است و مهمتر اینکه جمعیت وفاداران‌ انقلاب اسلامی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت میکند و از اشخاصی که کوچکترین  زاویه با نظام و انقلاب را داشته باشند حمایت نخواهد نکرد.

انتهای پیام//

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار