تاکید بور بور بر تداوم‌ جبهه انقلاب/ محبوبیت جلیلی در دور دوم بیشتر است

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت: اخبارهای مخابره شده از ستادهای این جمعیت درسراسر کشور نشان‌ می دهد، که سعید جلیلی در میان مردم از محبوبیت بیشتری برخودار میباشد.

به گزارش راه شلمچه: نهصد و هفتاد و  ششمین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در روز  دوشنبه یازدهم  تیر ماه ۱۴۰۳ با حضور اعضای شورای مرکزی و مشورتی ‌در دفتر مرکزی جمعیت وفاداران  انقلاب اسلامی  بر گزار شد.

 "حبیب الله بوربور"، دبیر کل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی به تحلیل عدم موفقیت محمد باقر قالیباف پرداخت و تاکید کرد: با توجه به فرصت باقیمانده باید برای موفقیت و حمایت از  سعید جلیلی در  ۱۵  تیر ماه نهایت تلاش خود را بکار بگیریم‌، تا جبهه انقلاب کماکان پابرجا باشد.

وی افزود:  برای موفقیت کشور و هماهنگی با قوای دیگر  آقای جلیلی به عنوان انتخاب جمعیت وفادان انقلاب اسلامی میباشد و تا پنجشنبه تبلیغات گستر ده ای را در کشور انجام خواهیم داد.

حبیب الله بور بور اضافه کرد: اطلاع رسانی مناسب جهت حضور مردم و آشنایی با ویژگیهای مثبت جلیلی و حمایت همه جانبه از وی توسط تبلیغات مویرگی  و دیدار حضوری و ارتباط تلفنی انجام شود.آقای جلیلی نشان داد برای موضوعات مختلف نگاه مدون و روشن دارد.

بور بور در پایان تاکید کرد: هر یک رای اهمیت فراوانی دارد لذا باید تبلیغات به گونه ای باشد که جذابیت جهت موفقیت او ایجاد کند.

انتهای پیام//

اگر خوشت اومد لایک کن
3
آخرین اخبار