اعلام حمایت جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران، از سعید جلیلی

جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران در بیانیه ای از کاندیدای جبهه انقلاب حمایت کرد.

به گزارش راه شلمچه: جامعه اسلامی حامیان کشورزی ایران، در بیا نیه ای ضمن حمایت از سعید جلیلی، تاکید کرد:خواسته قلبی ما ادامه مسیر درست و انقلابی شهید رئیسی و حرکت به سوی اقتدار نظام و انقلاب است و از این رو انتخاب قطعی ما دکتر جلیلی است.

متن این بیانیه بدین شرح است: 

بسم‌تعالی:

رأي قطعي ما، جناب آقای دكتر سعيد جليلي است.
 
از خون جوانان وطن ، لاله دميد.

به بركت خون انسان هاي حق طلب و انقلابي از ادوار گذشته تا سال ٥٧ ،در انتخابات فروردين ٥٨، نظام جمهوري اسلامي با مشاركت و رأي بي سابقه مردم به تصويب رسيد. از آن زمان تاكنون در دوره هاي مختلف چه جوانان گلگون كفني كه پاي انتخاب هاي ملت ايستادگي كردند تا آسيبي به جمهوري خواهي و اسلامي طلبي آنها وارد نشود و در اين روزگار، لاله هاي اين مملكت با خون بالاترين مقام اجرايي اين مملكت، رئيس جمهور عزيز شهيد رئيسي دوباره ريشه محكم كرد در خاك اين وطن.
با زحمات صادقانه دولت سيزدهم، ايراني كه تقريباً در يک دهه گذشته اش در دولت دوازدهم دچار انزوا و خود تحقيري شده بود و تلاش مي شد به كشوري وابسته و تحت سلطه قدرت هاي نا مشروع باشد، رها شد.

با تلاش هاي انقلابي دولت شهيد رئيسي ايران از انزوا خارج شد و باعث استقرار ديپلماسي اقتدار مداري شد كه توانست بسياري از آسيب ها و عقب ماندگي هاي جدي دولت دوازدهم را ترميم كند و بعد از حدود يك دهه تحول اساسي در مسيرتوليد و اشتغال و معيشت مردم ايجاد كند.

در دولت دوازدهم نه تنها بدبين كردن مردم به حكومت جمهوري خواه اسلام گرا بلكه نشانه گرفتن احساسات ناسيوناليستي مردم در دستور كار قرار داشت كه عاي دي جز افسردگي اجتماعي براي ملت نداشت، اما به لطف دولت انقلابي و ولايت مدار شهيد رئيسي نور اميد و عزت اجتماعي دوباره جوانه زد.
اگر به تحولات منطقه و جهان به خوبي نظر بيندازيم چيزي جز ديپلماسي انقلابي پر قدرت دولت مردمي شهيد رئيسي را نمي بينيم.

مگر غير از اين است كه در مهد حكومت هاي كاپيتاليستي يعني امريكا قشر تحصيل كرده و روشن انديش جامعه در حمايت از مردم مظلوم فلسطين به پا خواستند و تصوير رهبر معظم انقلاب را به عنوان پرچمدار اين جريان به اهتزاز درآوردند.

آيا اين به معناي آگاه شدن فطرت هاي بشري در سر تا سر جهان نمي باشد؟

ضمن احترام به موجوديت فردي و ابراز حسن ظن به درونيات شخص دكتر پزشكيان، با توجه به‌ حاميان ايشان و كارنامه سياه كاملاً آشكار آنها و همچنين عدم برنامه هاي منسجم دكتر پزشكيان در حيطه هاي مختلف و ارجاع تمامي موارد به كارشناسان مربوطه توسط ايشان نه تنها ازنظرعقلي و شرعي ما را به اين اطمينان نمي رساند كه مسئله اي از مشكلات مملكت با حفظ اقتدار و قدرت و حفظ سطح كيفيت زندگي حل نخواهد شد بلكه شاهد شكل گيري مشكلات وچالش هاي نوظهوري خواهيم بود كه براي آنها راه كاري نداريم.
بعنوان مثال با تصور فرض محال جناب پزشكيان رئيس جمهور مملكت شوند.
مسئوليت تمامي كارها و اقدامات طبق گفته خود ايشان بر عهده كارشناسان خواهد بود.حال شما متصور شويد كه در زمان دولت دوازدهم آقاي روحاني، رئيس وقت پاسخگوي هيچ كدام از اعمال خويش نبودند، چطور در دولتي كه در ابتدا رئيس آن از مسئوليت پذيري شانه خالي كرده است و توسط گروهي از كارشناسان اداره مي شود مردم مي توانند از رئيس وقت درخواست توضيح كنند؟
اصل شكل گيري مشكل نوظهور اينجا خواهد بود كه مادرگير شكايت ها، جنگ ها و درگيري هاي سازماني در سطح خردتر مي شويم.
زيرا رئيس جمهور محترم براي تبرئه خود،كارشناسان كه هر كدام نماينده قشر صنف خاص و متعلق به وزارتخانه خاصي هستند را سپر بلاي خويش كرده است. پديده جنگ مردم با مردم. دستاورد دولت آقاي دكتر پزشكيان خواهد بود.
جناب آقاي دكتر سعيد جليلي حداقل در تمامي مناظرات بعد از بيان برنامه هاي خود تاكيد بر مسئوليت پذيري خويش داشته و تكليف مردم را با رئيس جمهور منتخب شان مشخص كرده اند.
با توجه به اقتضاي شرايط و افراد موجود و راس همه اين امور، منويات روشنگرانه رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه اي مدظله العالي خواسته قلبي ما، ادامه مسير درست و انقلابي دولت شهيد رئيسي و حركت به سوي اقتدار بيشتر، رويگرداني از هر گونه عقب گرد به روشهاي نادرست دولت دوازدهم و برخي دولت هاي ديگر مي باشد. با توجه به موارد فوق الذكر بر اين باوريم كه در اين برهه زماني و مكاني برادر گرامي جناب آقاي دكتر سعيد جليلي در تحقق اين هدف در برخي موارد چه بسا پرقدرت تر از دولت جمهور شهيد عمل كند.
به همين دليل حمايت بي قيد و شرط خود را از اين نامزد محترم اعلام مي داريم و براي ايشان توفيق روز افزون از ايزد منان طلب مي كنم.

جامعه اسلامي حاميان كشاورزي ايران
دبير كل :دكتر حسين رواز

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار