پزشکیان: راه وفاق در مدرسه و تاثیر آن در فردای کشور چیست؟

امروز و همزمان با اول مهرماه رئیس‌جمهور با حضور در یکی از مدارس جنوب تهران  به صورت نمادین زنگ آغاز سال تحصیلی را به صدا درآورد و رسما مدارس فعالیت خود را شروع کرد.            

به گزارش راه شلمچه، مسعود پزشکیان رئیس جمهور کشورمان راس ساعت ۸ صبح امروزبا حضور در مدرسه دکتر حسن عسکری شیرازی در منطقه ۱۷ تهران با نواختن زنگ مهر، ایثار و نماز با همراهی دختر شهید بابایی در آیین بازگشایی مدارس شرکت کرد نواخته شد.

 

 پزشکیان در ادامه به صورت نمادین در برخی کلاس های درس این مدرسه حضور یافت و با دانش آموزان گفت و گو کرد.

 

رئیس جمهور در این آیین پرسش مهر امسال را مطرح کرد و گفت: راه وفاق در مدرسه و تاثیر آن در فردای کشور چیست؟

 

وی در جمع دانش آموزان این مدرسه با تاکید بر اینکه فردای کشور با دوستی و محبت ساخته خواهد شد، گفت: با دعوا و اختلاف مشکل مملکت حل نخواهد شد.

 

رئیس جمهور تاکید کرد: باید مدیران و سیاستگذاران به فکر ایجاد عدالت و امکانات کافی برای همه باشند و معلمان عزیزمان هم باید فکر این باشند که علم و مهارت خود را به گونه‌ای ارتقا دهند که دانش‌آموزان بدون دردسر رشد کنند و سازنده فردای کشور با دوستی و محبت باشند.

 

پزشکیان با اشاره به اینکه با دعوا و اختلاف مشکل مملکت حل نخواهد شد، خطاب به دانش آموزان گفت: باید کاری کنیم که شما آگاهی و مهارت پیدا کنید و بخواهید و بتوانید برای ایران‌تان افراد مفیدی باشید، اگر خوب درس بخوانید و البته اگر ما هم خوب کار کنیم تا بستر برای آموزش شما ایجاد شود، فردای کشور بهتر از آنچه هست با حضور شما شکل خواهد گرفت.

 

رئیس جمهور تاکید کرد: تلاش می کنیم ساختار آموزش و پرورش کشور را به گونه ای رقم بزنیم تا فضای تحصیل برای شما فراهم شود، باید کاری کنیم این امکانات در همه کشور برای مردم شکل بگیرد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار