تشییع وخاکسپاری پیکر سرلشکر زاهدی در اصفهان

پیکر سردار سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی باحضور مردم شهید پرور اصفهان تشییع و در گلستان شهدا به خاک سپرده شد.

به گزارش راه شلمچه، در این آئین مردم شهید پرور اصفهان باحضور در میدان بزرگمهر کاروان حامل پیکر این شهید سرافراز و رشید وطن را از میدان بزرگمهر به سمت گلستان شهدای اصفهان، قطعه ای از بهشت همراهی کردند. 

در آغاز این مراسم شیخ نبیل قاووق نماینده دبیر کل حزب الله لبنان پیام سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به مراسم تشییع پیکر سرلشگر شهید زاهدی قرائت شد.

همچنین در این آئین برای مصیبت اهل بیت (ع) در جوار پیکر این شهید سرافراز و مجاهد مداحان به مرثیه سرایی پرداختند.

پیکر سردار سرلشکر محمدرضا زاهدی پس از تشییع در گلستان شهدای اصفهان در کنار همرزمانش حاج حسین خرازی و احمد کاظمی بنابروصیت وی به خاک سپرده شد.

سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح هم در آئین سخنرانی می کند. سردار محمدرضا زاهدی عصر دوشنبه ۱۳ فروردین در حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولگری سفارت ایران در دمشق به شهادت رسید.

دراین مراسم سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران و سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور دارند.

او از فرماندهان باسابقه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که در کارنامه خود مسوولیت فرماندهی لشکر ۱۴ امام حسین (ع) اصفهان، نیروی زمینی سپاه، فرماندهی نیروی هوایی سپاه و معاونت عملیات کل سپاه را بر عهده داشت.

سردار زاهدی متولد ۱۱ آبان ۱۳۳۹ در اصفهان، در سال ۱۳۵۹ به سپاه پاسداران پیوست و در طول جنگ تحمیلی از فرماندهان سپاه بود. وی همچنین در سال‌های اخیر در نیروی قدس فعالیت می‌کرد و فرمانده سپاه در سوریه و لبنان بود. رژیم صهیونیستی برخلاف عرف دیپلماتیک و قوانین بین‌المللی، کنسولگری کشورمان در دمشق سوریه را ازطریق هواپیمای جنگنده‌های «اف‌۳۵» هدف موشک قرار داد که به شهادت چند تن از کارکنان این دفتر و مستشاران نظامی کشورمان منجر شد.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار