احمدی‌نژاد از میدان 72 نارمک تا وزارت کشور +تصاویر

محمود احمدی‌نژاد که از ساعت اولیه صبح امروز(یکشنبه 13 خرداد 1403) برای نام‌نویسی انتخابات ریاست جمهوری با طرفدارانش در میدان 72 نارمک وارد وزارت کشور شده بود برای خبرنگاران و عکاسان روز متفاوتی رقم خورد.

به گزارش راه شلمچه، چهارمین روز ثبت نام از داوطلبان دوره چهاردهم انتخابات ریاست جمهوری با حضور محمود احمدی‌نژاد در ستاد انتخابات کشور، روز متفاوتی برای اصحاب رسانه بود.

صبحدم امروز جمعی از طرفداران محمود احمدی‌نژاد وارد میدان 72 نارمک شده بودند تا وی را برای نام‌نویسی برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در وزارت کشور بدرقه کنند.

طرفداران احمدی‌نژاد به میدان فاطمی و همچنین خیابان شهید گمنام هم آمده بودند تا به نوعی وی را در رفت و برگشت به داخل وزارت کشور همراهی کنند.

سرو صداهای بیرون ستاد انتخابات و ترافیک خیابان فاطمی و گمنام حکایت از حضور محمود احمدی نژاد داشت.

احمدی‌نژاد را که عبدالرضا شیخ‌الاسلامی، سیدمجتبی ثمره هاشمی، احمد علیرضا بیگی، مرتضی تمدن و علی اکبر جوانفکر همراهی می‌کردند حوالی نزدیک به ساعت 9:25 وارد وزارت کشور شد و با آمدن وی فضای ستاد مرکزی انتخابات وزارت کشور گویی متحول شد عکاسان و خبرنگاران زیادی برای پوشش خبر در مقابلش تجمع کرده بودند.

محمود احمدی‌نژاد از همان ثانیه های اولیه ورود سالن نام‌نویسی شناسنامه اش را به سمت دوربین های عکاسان گرفت و به نسبت دیگر متقاضیان کاندیداتوری ریاست جمهوری، دقایق بیشتری را برای عکس عکاسان و خبرنگاران گذاشت و به خبرنگاران با لبخند گفت: چقدر تعداد خبرنگاران زیاد است.

وی در کنار صندلی کاربر شماره ۸ همان کاربری که روز گذشته کار ثبت نام وحید حقانیان را انجام داد نشست و ثبت نام را انجام داد.

جوانفکر در باره احتمال تایید صلاحیت احمدی‌نژاد گفت: دلیلی برای رد صلاحیت نمی‌بینیم.



اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار